Uhh der har været meget...
Kan nævne lidt highlights:

Dolce & Gabbana lang vinterfrakke med leopardsilkefoer og guldknapper. (købt da jeg var 18 år... Kan ikke passe den mere

)

Yves Saint Laurant couture stilletter i lysgrå melleret lak. (stadig heeeelt nye..)

Min korte super bløde kamelulds frakke fra Ivan Grundahl.

Mit hus. EJJJJ hvor jeg bare elsker at bo her med kæreste og barn. Det er perfekt for os!!!

Frisør-tur hos Chao Chao i Ålborg, klippet af danmarks mesteren. Ejjj hvor blev det fint. Første gang jeg ikke har været utilfreds med en klipning!!! Har desværre ikke haft råd til at komme der siden...

Min lille nye Peugot 107, i lyseblå. Min første helt nye bil. Ihh hvor jeg ÆÆÆLSKER den. Jeg håber en bugaboo cameleon kan være bag i. Nægter at skille den ud hvis der kommer en baby mere!!! Den er så fin og fiks og til-at-få-råd-til. Total yndlings bil. Da jeg købte/hentede den, smed jeg mig på køleren og gav den en krammer inde hos forhandleren

. KUNNE ikke lade være. Bilen ser SÅ glad ud!!! Havde min lillesøster der lige var blevet student med, og alle bilforhandlerne kom ud og skulle liiiige ønske os tillykke, he he he....
Anmeld