Hvad er jeres bedste køb nogen sinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Nemesis

uha ja der er jo mange muligheder, men tror nu nok det bliver de 2 ture til usa som jeg har været på sammen med min(e) dreng(e).

De oplevelser snakker vi stadig om og billederne bliver flittigt luret.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Rasmine

PiaR skriver:

He He.... ved ikke om jeg tør en Sony Ericcsson har altid haft Nokia, men de sidste par gange har jeg bare været så led og ked af Nokia så måske jeg skulle prøve en ny model...

Har lige købt en Sony E, til vores største søn, han ønskede sig en ny i fødselsdags gave... den skal han have på fredag - Modellen kan jeg ikke lige huske men der er 11 spil i den og det ene et the Sims 2 - Siger det dig noget og ved du evt. om det er en okay telefon.... - Nu skal han jo mest ringe, sende smsér og så spille lidt....

Tillykke med den nye mobil...

Fanks...
Jamen, jeg har også ALTID haft Nokia, men har taget springet, og er allerede nu blevet Sony E. fan.
Man skal lige vænne sig til at mellemrumstast + lidt mere, er en smule anderledes, men det går.

Kender ikke til andre Sony E. telefoner.

Anmeld

2. februar 2009

82Miraklet

tjaaa lyder måske underligt, men graviditetstesten jeg købte i Juni 08 er nok det bedste køb jeg har gjort til dato..... Venter nemlig ankomsten at vores lille søn hvornår det skal være !!

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Maria82 skriver:

tjaaa lyder måske underligt, men graviditetstesten jeg købte i Juni 08 er nok det bedste køb jeg har gjort til dato..... Venter nemlig ankomsten at vores lille søn hvornår det skal være !!

Ja det kan jeg godt forstår... det var også en god gave at give sig selv... ....

Anmeld

2. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hehe mitt beste køb er min hest...Den var 16år når jeg købte den..Fik købt hesten, en lille ponni, springsadel, hodetøj,div dækkend + masse andet udstyr for 10 000kr sammlet, så solgte jeg ponnien for 3500kr..Hester har aldri vært syk eller halt...Den syntes jeg selv var en god handel..

Anmeld

2. februar 2009

DK

Uhh der har været meget...

Kan nævne lidt highlights:

Dolce & Gabbana lang vinterfrakke med leopardsilkefoer og guldknapper. (købt da jeg var 18 år... Kan ikke passe den mere)
Yves Saint Laurant couture stilletter i lysgrå melleret lak. (stadig heeeelt nye..)
Min korte super bløde kamelulds frakke fra Ivan Grundahl.
Mit hus. EJJJJ hvor jeg bare elsker at bo her med kæreste og barn. Det er perfekt for os!!!
Frisør-tur hos Chao Chao i Ålborg, klippet af danmarks mesteren. Ejjj hvor blev det fint. Første gang jeg ikke har været utilfreds med en klipning!!! Har desværre ikke haft råd til at komme der siden...
Min lille nye Peugot 107, i lyseblå. Min første helt nye bil. Ihh hvor jeg ÆÆÆLSKER den. Jeg håber en bugaboo cameleon kan være bag i. Nægter at skille den ud hvis der kommer en baby mere!!! Den er så fin og fiks og til-at-få-råd-til. Total yndlings bil. Da jeg købte/hentede den, smed jeg mig på køleren og gav den en krammer inde hos forhandleren. KUNNE ikke lade være. Bilen ser SÅ glad ud!!! Havde min lillesøster der lige var blevet student med, og alle bilforhandlerne kom ud og skulle liiiige ønske os tillykke, he he he....

Anmeld

2. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min opvaskemaskine...

Fatter ikke i dag at jeg overhovedet har kunnet leve uden

Anmeld

2. februar 2009

Lykkelig Mor til 2

Rikke skriver:

Min opvaskemaskine...

Fatter ikke i dag at jeg overhovedet har kunnet leve uden

Ja enig med dig der..

Anmeld

2. februar 2009

SaNiNa

Det må helt klart være min gamle hankat... savner ham rigtig meget...

Ellers må det være vores bil den er jeg rigtig glad for

Anmeld

2. februar 2009

malou

Mit bedste køb må være min bil... fordi den er så billig i Sverige.. haha jeg smiler hver gang jeg ser en magen til på danske plader

Ellers må det bedste køb være de 6000 kr jeg gav for Cosmo. Det var mest et medlidenheds køb fordi han var så lille og syg da vi havde ham på prøve i 4 timer i Søndermarken. 6000 kr for en hund med hårsækkemider og eksem over hele kroppen, må siges at være dyrt.. men ellers havde den dumme mand sgu nok aflivet ham... så mor her trak med glæde pengene op af pungen og tog sin 6 mds hvalp med hjem.... og til dyrlægen...
men sikke en skøn hund vi fik ud af det tilsidst

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.