Er der nogen som har en Senseo Kaffemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Nitz - <3 David

Vi har ikke en senseo, men en Dolce Gusto Circolo..
Altså, jeg vil sige at hvis man ikke er til de der specielle kaffer, så kan det ikke svare sig at købe dem (syns jeg ikke) en kop koster ca. 6-7 kr. Fordi kapslerne er så dyre..
Nu kender jeg jo så ikke priserne på Senseo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Mi

numsefisk skriver:

Det kan du tro

Men først og fremmeste så tjek ebay.com og ebay.co.uk

Jeg var faktisk lige inde på ebay. Det virker ikke specielt billigt, men der var en som solgte sådan nogle små poser man fyldte med kaffepulver. Har lige spurgt til om de virker i senseo. For så ville alm kaffe, da blive meget billigt. En pose kostede ca 25 øre, uden kaffe, altså.

Anmeld

13. oktober 2011

Mi

Eddy skriver:

Vi har også en, men manden har købt nogle plastik beholdere man kan fylde med alm. kaffe, de kan vaskes og bruges igen og igen

http://www.ebay.co.uk/itm/5-Ecopad-refillable-permanent-Coffeepods-fit-Senseo-/270833162689?pt=UK_Home_Garden_Food_SM&hash=item3f0eea19c1

Så er det i hvertfald ikke dyrt at bruge den

http://www.ebay.co.uk/itm/5-Ecopad-refillable-permanent-Coffeepods-fit-Senseo-/270833162689?pt=UK_Home_Garden_Food_SM&hash=item3f0eea19c1

Ej hvor super, det ville da være perfekt, når man lige skulle lave en enkel kop  Så kan man nøjes med at købe puderne til specialkaffen

Anmeld

13. oktober 2011

Mi

Nitz - 26+ skriver:

Vi har ikke en senseo, men en Dolce Gusto Circolo..
Altså, jeg vil sige at hvis man ikke er til de der specielle kaffer, så kan det ikke svare sig at købe dem (syns jeg ikke) en kop koster ca. 6-7 kr. Fordi kapslerne er så dyre..
Nu kender jeg jo så ikke priserne på Senseo

WOW  Det var også dyrt. Så dyr er senseo vist ikke, i hvert fald ikke på alm kaffe.

Anmeld

13. oktober 2011

SpunkenJo

Mi skriver:

Nej, der står bare en Philips SENSEO kaffebrygger

Det ligner den her

http://www.senseo.dk/Products/Appliances/Pages/HD7810-60.aspx

Kan du huske hvilket firma i england du bestilte hos?

Vi har den

Den er bare super

Og sybs ikke det er specielt dyrt.

Vi drikker vel et par kopper i døgnet og der er ca. 20 puder i en pose til 20-25 kr. Så en pose hos os holder knap 2 uger....

Og har vi gæster ryger der så en del flere. Og ellers hier vi stempelkandem frem

ÆLSKER VORES, og kan ikke undvære den

Anmeld

13. oktober 2011

Nitz - <3 David

Mi skriver:

WOW  Det var også dyrt. Så dyr er senseo vist ikke, i hvert fald ikke på alm kaffe.

Det kan også være det er mig der husker forkert..
Men jeg kan se at alm. kaffe koster 43,- for 16 stk.. (omkring 2,5 kr pr. kop)
Hvis man skal have Latte og Cappucino osv så er der kun 8 stk. i en pakke.. Også til 43 kr. (men mener faktis de er dyre i butikkerne)
Men det er også knap 5,5 kr for en kop latte..
Min kæreste købte dem så til at lave varm cacao.. For der er ingen af os der drikker meget kaffe, latte eller lignende.. Jeg sagde det var vanvittigt.. Men lad dog manden..

Anmeld

13. oktober 2011

Mi

SpunkenJo skriver:

Vi har den

Den er bare super

Og sybs ikke det er specielt dyrt.

Vi drikker vel et par kopper i døgnet og der er ca. 20 puder i en pose til 20-25 kr. Så en pose hos os holder knap 2 uger....

Og har vi gæster ryger der så en del flere. Og ellers hier vi stempelkandem frem

ÆLSKER VORES, og kan ikke undvære den

Jeg tror også at det bliver den. Vi må jo have den alm kaffemaskine i kælderen, til når hele familien kommer på besøg. Den der permanente til at komme alm kaffepulver i (som en af de andre linkede til), var altså også smart. Når først den er købt, er det jo ikke dyrere end at lave alm kaffe.

Anmeld

13. oktober 2011

Mi

Nitz - 26+ skriver:

Det kan også være det er mig der husker forkert..
Men jeg kan se at alm. kaffe koster 43,- for 16 stk.. (omkring 2,5 kr pr. kop)
Hvis man skal have Latte og Cappucino osv så er der kun 8 stk. i en pakke.. Også til 43 kr. (men mener faktis de er dyre i butikkerne)
Men det er også knap 5,5 kr for en kop latte..
Min kæreste købte dem så til at lave varm cacao.. For der er ingen af os der drikker meget kaffe, latte eller lignende.. Jeg sagde det var vanvittigt.. Men lad dog manden..

Ja, de skal jo have en hobby

Anmeld

13. oktober 2011

Nitz - <3 David

Mi skriver:

Ja, de skal jo have en hobby

Jaa... Bare for at ha den til at stå og se smart ud.. Og det er da os meget smart at ku sige til sine gæster at de kan få en latte eller lignende..

Anmeld

13. oktober 2011

Mi

Nitz - 26+ skriver:

Jaa... Bare for at ha den til at stå og se smart ud.. Og det er da os meget smart at ku sige til sine gæster at de kan få en latte eller lignende..

Ja, jeg tænker også at jeg vil købe sådan en som man selv fylder med kaffe, og så kan vi købe noget lækkert specialkaffe til tøsemiddage. "I smutter jo bare ud og laver jeg en kop kenya-kaffe eller en latte, hvis i har lyst"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.