Normalt med næseblod??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.311 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er det normalt at opleve næseblod når man er gravid?? Har haft det tre gange idag pludselig er i 38 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ved ikke om det er normalt, men da jeg va gravid med min datter, så havde jeg næsten hver dag i den sidste de af min graviditet voldsom næseblod. Det var meget kraftig næseblod, som jeg havde svært ved at stoppe igen. Det virkede som om blodet kom fra mine bihuler og ikke selve næsen.

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Jeg ved ikke om det er normalt, men da jeg va gravid med min datter, så havde jeg næsten hver dag i den sidste de af min graviditet voldsom næseblod. Det var meget kraftig næseblod, som jeg havde svært ved at stoppe igen. Det virkede som om blodet kom fra mine bihuler og ikke selve næsen.

Øv det lyder da ikke rart

Anmeld

13. oktober 2011

Maja_4000

Det tror jeg .. Det sagde min jm i hvert fald .. Jeg havde det også engang imellem

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Det tror jeg .. Det sagde min jm i hvert fald .. Jeg havde det også engang imellem

Nå det er godt at høre

Anmeld

13. oktober 2011

biimse

Det er vist meget normalt. Har selv haft det en del gange. Men hvis det er meget voldsomt, og bliver ved længe, kan du komme til lægen og blive brændt i næsen så det stopper

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Er det normalt at opleve næseblod når man er gravid?? Har haft det tre gange idag pludselig er i 38 uge

Jeg har haft det stort set hver dag (hele dagen) i hele min graviditet og det er p.... irriterende (er i uge 30 nu) 

2-3 gange har det været så det dryppede lidt, men ellers har det "kun" været når jeg pudsede næse.

Men ja, jeg læste at nogle gravide døjer meget med irriterede slimhinder...

Anmeld

13. oktober 2011

Gaia

Ja det er normalt. Slimhinderne bliver mere følsomme og man har øger blodmængde, jeg havde min første graviditetsbetinget blodnæse den anden dag..puha det var weird at opleve, men så er det prøvet med

Anmeld

13. oktober 2011

lillelunasmor

Slimhinderne i næsen svulmer en smule op i graviditeten, og de er fyldte med blod. Det kan gøre, at den gravide har lidt sværere ved at trække vejret almindeligt, og at nogen gravide oftere får næseblod.

>hentet fra hvidovre hospitals hjemmeside<

mvh Usha

Anmeld

13. oktober 2011

Witt

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at have det hver dag lige pt, er i uge 24+2 .. Ved ikke om det er normalt eller hvad det skyldes..

Men RET underligt ://

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.