Hejsa

Jeg synes lige jeg ville komme med en update.... jeg var i sidste uge tirsdag d. 4 okt til nakkefold......... og den har jeg jo ikke særlig gode erfaringer med.. så hoooold da op tror aldrig jeg har været så nervøs før....... mit hjerte bankede løs og tårene begyndte at trille allerede inden den søde søde sygeplejeske var begyndt at scanne...... men HELDIGVIS var der en deeeeejlig spire derinde som var i fuuuuld vigør!!!!... den var dælme i hopla... det endte med hun scannede i næsten 3 kvarter fordi den ikke ville ligge stille

Men fik et risiko tal der hedder 1: 9967 så er godt tilfreds :-)
derud over blir jeg fuldt lidt ekstra tæt fordi jeg jo som sagt også har forhøjet stofskifte. Og det er begyndt at røre lidt på sig igen nu her... så er kommet på medicin igen....
Men har fået tid til MD scanning d. 17 nov :-) og derud over skal jeg til vækst scanning i uge 24.... og thyreoidea scanning i uge 28 og igen i uge 35( det er hvor de kigger på barnets skjoldbugskirtel for at se om den er normal eller stor)..... og ingen ambulant fødsel til mig.....
Skal helst ligge der i 3 dage fordi de skal ha mulighed for at tjekke barnets stofskifte og skjoldbuskirtel inden vi tager hjem....
Men er super glad for at de følger mig så tæt og er super opmærksomme på den forhistorie jeg har med i bagagen..... Det giver mig en ro og tryghed som jeg har brug for lige nu....
Nå men til sidst synes jeg da lige i skal se den lille spire i maven :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld