Præsentations runde ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2011

missja

Hej, Jeg hedder Janni. 32 år, og bor i Ringe sammen med min mand og to børn på hhv. 4 og 1 år.

Venter nr. 3. til juni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

JonTri

Hejsa.

Jeg hedder Rikke og bor ved Viborg sammen med min mand og vores to børn. En på 3 år og en på 8 mdr.

Jeg er gravid med mit tredje barn til juni. 

Er vist nok 8+2 i dag...

Anmeld

30. oktober 2011

L83

Hejsa jeg hedder Linda er 28 år og er fra Næstved jeg venter mit barn nummer 3 . Jeg har Marcus på 7 og Sophia på 5 år. Jeg har termin den 6 juni så er 8 +4.

Anmeld

7. november 2011

TykkeBlomst

Hey Alle sammen..

Jeg er en pige på 24 år min kæreste som jeg bor sammen med er 29 Vi venter vores første barn, jeg er 5+1 og skal til første læge besøg i norgen..

Vi bor i Kastrup (amager) - københavn.

Jeg er sygeplejeske studerne..

Anmeld

12. november 2011

Nikita8220

jeg bor med min søn på 7 år i århus

jeg venter mit barn nummer 2. termin 12 juni.

er der andre her fra vil jeg meget gerne skrives eller ses.

er næsten lige flyttet herop så netværket er ikke så stort endnu.

vh nikki

Anmeld

13. november 2011

AnnaK89

Hej

Jeg hedder Anna, jeg er 22 år og gift med Ole vi venter vores 2. barn, er idag 7+4 og vores datter Lærke er 2 år.

Vi bor i Hjørring, og til daglig er jeg sygeplejerske studerende

Anmeld

15. november 2011

eliasogmor

Sille86 skriver:

Hej med jer... Jeg glæder mig meget til at følge jer andre herinde... Tænkte vi kunne lave en kort præsentation af hvem vi er...jeg hedder sille og er 24 år gammel... Jeg venter mit andet barn og er ca.6+4.. Jeg har Johann på 3 år sammen med min eks kæreste... Vi har alle et fint familie forhold, vi holder fælles jul mm.. johann, johanns far, min kæreste og jeg det er skønt og betyder meget... Jeg arbejder som dagplejemor i en privat stordagpleje på 5 år og er meget glad for mit arbejde.. Hvem er i...? Knus herfra

hej.. mit navn er  louise jeg er  25 år gammel og venter mit andet barn er 7+5 i dag... jeg har termin 1 juli.. sådan ca omkring min eksamen på min bachlor..... jeg bor  i almind med min kæreste og prins elias....

Anmeld

15. november 2011

Francisca

Hej mit navn er Francisca

Jeg venter mit første barn med min dejlige kæreste.

Vi bor sammen på østerbro og til daglig er jeg frisørelev hvor jeg kun mangler 6måneder.

Har termin d.14 Juni så idag er jeg 9+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.