Den "rigtige" NF-scanning:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

k&k&k&k

Hej igen.

Vi var i eftermiddags til "den rigtige" NF-scanning. Blev jo ved den første sat 11 dage tilbage, hvilket betød at Blyp ikke var stor nok.

Men i dag var vi på den igen. Det tog kun 15 minutter så var vi ude igen. Hun scannede mig kort, fik de mål hun skulle have og gik så på computeren for at regne lidt. (eller hvad de nu gør).

Kort og godt! Du har rigtig fine tal: 1:19.916.

Havde hjemmefra sagt at jeg ville være tilfreds med et tal over 1000, så må sige at være SUPER tilfreds.

Nu er det bare at vente til december hvor vi skal til MD-scanning.

Mange Hilsner

K&K.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Gaia

k&k skriver:

Hej igen.

Vi var i eftermiddags til "den rigtige" NF-scanning. Blev jo ved den første sat 11 dage tilbage, hvilket betød at Blyp ikke var stor nok.

Men i dag var vi på den igen. Det tog kun 15 minutter så var vi ude igen. Hun scannede mig kort, fik de mål hun skulle have og gik så på computeren for at regne lidt. (eller hvad de nu gør).

Kort og godt! Du har rigtig fine tal: 1:19.916.

Havde hjemmefra sagt at jeg ville være tilfreds med et tal over 1000, så må sige at være SUPER tilfreds.

Nu er det bare at vente til december hvor vi skal til MD-scanning.

Mange Hilsner

K&K.

Skønt jeg skal også til nf imorgen glæder mig. Min termin hedder enten den 24 eller 25 april so far men nu må vi ses hvor rigtigt det er imorgen

Anmeld

14. oktober 2011

k&k&k&k

Gaia skriver:

Skønt jeg skal også til nf imorgen glæder mig. Min termin hedder enten den 24 eller 25 april so far men nu må vi ses hvor rigtigt det er imorgen

jeg da lige fingre...

Jeg har selv termin d. 24 april...

Så det bliver da sjovt at kunne "følges af"  

Anmeld

14. oktober 2011

Nessie

Dejligt med nogle gode tal og et fint billede

Anmeld

14. oktober 2011

k&k&k&k

Nessie skriver:

Dejligt med nogle gode tal og et fint billede

Ja, det er dejligt.

Var nu lidt nervøs, da min mor har fået dårlige tal med både mig og min lillebror..

Men alt er fint, og nu er der kun den søde ventetid tilbage indtil uge 20 hvor man skal til MD :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.