Sexlegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. februar 2009

Doktor Doolittle

Nogen der kan anbefale noget?
Og hvorfor har I valgt lige præcis dét, I har?
Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Diana...

Doktor Doolittle skriver:

Nogen der kan anbefale noget?
Og hvorfor har I valgt lige præcis dét, I har?
Knus Tina

Jamen hvor skal jeg starte... Klart det kan anbefales det skal prøves om man tror man er til det eller ej... Man kan få så meget både til mænd og damer og som par Jeg synes det sjovt at prøve noget nyt engang i mellem. Hvad der kan anbefales hmm det synes jeg er svært for der er meget der er godt på hver sin måde, nemmest og prøve sig frem.

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

Enig med Diana... Man er nok nød til at prøve sig frem ....

Det kan man også se når man sidder til dido partyer, at folk handler meget forskelligt....

Så jeg ville helt klart sige du skal tage til sådan et party og få forklaret hvad de forskellige ting stimulere

Knus Pia.

Anmeld

2. februar 2009

Doktor Doolittle

PiaR skriver:

Enig med Diana... Man er nok nød til at prøve sig frem ....

Det kan man også se når man sidder til dido partyer, at folk handler meget forskelligt....

Så jeg ville helt klart sige du skal tage til sådan et party og få forklaret hvad de forskellige ting stimulere

Knus Pia.

IHHHHH hvor er det ÆRGERLIGT jeg så desværre bliver nødt til at købe en hel bunke legetøj for at prøve mig frem

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

IHHHHH hvor er det ÆRGERLIGT jeg så desværre bliver nødt til at købe en hel bunke legetøj for at prøve mig frem

Ha ha det er det bedste ved det, godt undskyldning for at være i lagnerne hele tiden ha ha, så ud på legepladsen med børnene griner.

Anmeld

2. februar 2009

Doktor Doolittle

Vi har ingen legeplads lige her men altanen kan vel bruges, hvis de er vamt klædt på

Anmeld

2. februar 2009

Pia.

JA øv... sikke noget *GGGG* - Det bliver manden nok også rigtig ked af

Anmeld

2. februar 2009

Diana...

Vi har ingen legeplads lige her men altanen kan vel bruges, hvis de er vamt klædt på

Ja ha ha så kan de få en kop te i hånden det varmer lidt griner

Anmeld

10. februar 2009

UngMor83

Hejsa!!!!

Det er jo smag og behag hvad man er til. Men personligt er mig og kæresten meget glade for den penisring der hedder x-factor. Den stimulerer begge to på en gang, den er guld værd ;O)

Men prøv jer frem vil jeg sige. Kan være en dyr fornøjelse, for vi har en del legetøj vi kan købt, men som vi bestemt ikk bryder os om....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.