Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulleunge skriver: Jo jeg er skam spændt søde, jeg tager det stille og roligt, og vil gerne forholde mig så roligt som muligt indtil min mor kommer, ville være så øv hvis jeg lige nåede at føde inden hun kom
Jo jeg er skam spændt søde, jeg tager det stille og roligt, og vil gerne forholde mig så roligt som muligt indtil min mor kommer, ville være så øv hvis jeg lige nåede at føde inden hun kom
Ja jeg tror også det er smart nok, at tage det som det kommer.
Hvor langt skal hun køre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja jeg tror også det er smart nok, at tage det som det kommer. Hvor langt skal hun køre?
MoarHvidovre skriver: Ja, altid dejligt, at dele fødselsdag med andre. Prins Christian har også den dag
Ja, altid dejligt, at dele fødselsdag med andre. Prins Christian har også den dag
metski83 skriver: Det er vildt, lige om lidt er du mor Glæder mig til at se billeder og læse FB. Held og lykke ed det hele, om lidt har du din prinsesse i armene.
Det er vildt, lige om lidt er du mor
Glæder mig til at se billeder og læse FB.
Held og lykke ed det hele, om lidt har du din prinsesse i armene.
Mulleunge skriver: Fra bornholm skal hun kører (:
Fra bornholm skal hun kører (:
Nå ja, det vidste jeg da godt. Hehe, mon ikke hun når at komme over inden du føder. Det tror jeg.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Nå ja, det vidste jeg da godt. Hehe, mon ikke hun når at komme over inden du føder. Det tror jeg.
Mulleunge skriver: Hun er her kl 20 om aftenen så krydser fingre for at der ikke sker noget de timer imellem ..
Hun er her kl 20 om aftenen så krydser fingre for at der ikke sker noget de timer imellem ..
Ah, ja så kan der selvfølgelig godt ske noget inden, men de fleste skal lige igennem et døgns tid først.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128