Det ikke fordi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

SaNiNa

Men hold op hvor Naia ligner sin storbror

Billede 1 Naia 2 dag gammel

Billede 2 Nicklas 1 dag gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Kofoed.

13. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Årh Kunne ikke lade være med at grine af billedet af Niklas  Det er bare sådan et sødt ansigtsudtryk 

Det er sjovt du siger det, derudover, for jeg tænkte allerede da jeg så 3D billedet af hende, at hun lignede ham

Anmeld

14. oktober 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Årh Kunne ikke lade være med at grine af billedet af Niklas  Det er bare sådan et sødt ansigtsudtryk 

Det er sjovt du siger det, derudover, for jeg tænkte allerede da jeg så 3D billedet af hende, at hun lignede ham

Hihi ja lidt sjovt udtryk han har på det billede men elsker det bare så meget.

vores første kommentar til NF scanningen var også at hun ligner da sin bror og igen til MD der var det virkelig som om at se billederne fra Nicklas MD scanning og da vi så i uge 28 + 2 var til 3d scan og kom hjem og samlignede billederne ja så kunne vi faktisk næsten ikke se forskel hun på vægten at hun er lidt større end han var.

Syntes virkelig det er vild at mine børn skal ligne der far så meget. hvor gemmer moderen sig i dem?

Anmeld

14. oktober 2011

Kofoed.

Kunne ikke lige skrive igår (baby på armen).

Hold da op ja, de ligner hinanden og kønne er de, selvom man nogle gange har et sjov ansigtsudtryk

Anmeld

14. oktober 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Kunne ikke lige skrive igår (baby på armen).

Hold da op ja, de ligner hinanden og kønne er de, selvom man nogle gange har et sjov ansigtsudtryk

Tusind tak.

vi har et dåbsbillede af Nicklas ligger på et lammeskindstæppe og kigger og der ligner Naia på en brik. Så det bliver sjovt at se om hun også ligner ham i dåbskjolen.

Anmeld

14. oktober 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Tusind tak.

vi har et dåbsbillede af Nicklas ligger på et lammeskindstæppe og kigger og der ligner Naia på en brik. Så det bliver sjovt at se om hun også ligner ham i dåbskjolen.

I må heller holde barndoms billederne adskildt

Anmeld

14. oktober 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

I må heller holde barndoms billederne adskildt

Hihi ja det lige før, men Nicklas er helt lyshårdet nu og frem til han var 1 år hvade han næsten igen hår, hvor Naia har en hel paryk nu og meget mørk håret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.