Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ciepige skriver: Jeg har samme fornemmelser - men det er altså absolut ikke forstoppelse - nok nærmere det modsatte
Jeg har samme fornemmelser - men det er altså absolut ikke forstoppelse - nok nærmere det modsatte
Jeg tror mere og mere på mit er forstoppelse ja undskyld ordene men min afføring stemmer overens med det de skriver på nettet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Det skal vel bare ned hurtigt??
Det skal vel bare ned hurtigt??
Årh ja i starten prøvede jeg i et glas vand som at drikke slim , knækkede mig i håndvasken
Chalala85 skriver: Jeg tror mere og mere på mit er forstoppelse ja undskyld ordene men min afføring stemmer overens med det de skriver på nettet
Ah okay.. Det er mere hvis nu det ikke var, så er det træls at storæde alt, hvad der giver tynd mave!
Chalala85 skriver: ja gravijern
ja gravijern
Prøv at skifte til Aminojern. De er bedre for maven.
Og så er jeg ikke selv til HUSK, så derfor tænker jeg svesker og masser af væske.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Prøv at skifte til Aminojern. De er bedre for maven. Og så er jeg ikke selv til HUSK, så derfor tænker jeg svesker og masser af væske.
svesker puha nåh men der er vel ikke andet for hehe aminojern.. hmm er gravijern så slemt da?
babymus77 skriver: To glas koldt sveske juice:-) så kører din mave igen;-))
To glas koldt sveske juice:-) så kører din mave igen;-))
ja i er jo alle glade for sveskernes løsning hehe
ciepige skriver: Ah okay.. Det er mere hvis nu det ikke var, så er det træls at storæde alt, hvad der giver tynd mave!
Nej lige præcis
Mca<3 skriver: Årh ja i starten prøvede jeg i et glas vand som at drikke slim , knækkede mig i håndvasken
åhh sådan noget tapetklister bvard
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128