baby sover på maven ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Laura.

Hej piger..

Min datter Emily på 6½ mdr. er nu begyndt at vende sig om på maven når hun sover. Normalt vender hun sig meget fra ryg til mave, men hun kan endnu ikke vende sig fra mave til ryg. Skal jeg selv vende hende igen eller bare lade hende være ? Nogen der kan hjælpe ?

Pfh. tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Maja88

du skal bare lade hende sove på maven nu hun selv vender sig derom

Anmeld

13. oktober 2011

AnneBJ

Det samme gør Felix, og så vågner han om natten og skriger helt vildt fordi han ikke kan komme rundt...!

Anmeld

13. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Dk Lady skriver:

Hej piger..

Min datter Emily på 6½ mdr. er nu begyndt at vende sig om på maven når hun sover. Normalt vender hun sig meget fra ryg til mave, men hun kan endnu ikke vende sig fra mave til ryg. Skal jeg selv vende hende igen eller bare lade hende være ? Nogen der kan hjælpe ?

Pfh. tak for svar

lad hende endelig sove på maven. Hun skal nok give lyd hvis hun vil have hjælp til at vende sig

Anmeld

13. oktober 2011

K&S

Mor-til-asta-09 skriver:

lad hende endelig sove på maven. Hun skal nok give lyd hvis hun vil have hjælp til at vende sig

lige mine ord...!

Anmeld

13. oktober 2011

Laura.

Maja88 skriver:

du skal bare lade hende sove på maven nu hun selv vender sig derom

Ok.. tak

Anmeld

13. oktober 2011

Laura.

AnneBJ skriver:

Det samme gør Felix, og så vågner han om natten og skriger helt vildt fordi han ikke kan komme rundt...!

hehe.. det er da heller ikke sjovt at man ikke kan komme om på ryggen af sig selv.

Anmeld

13. oktober 2011

Laura.

Mor-til-asta-09 skriver:

okay.. mange tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.