Mens under graviditet - nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

min comp fuckede lige op

Bare helt ok..  Kan læse at du er gravid nu, tillykke med det.. det må være skønt når det lykkes!! Husk ikke at lade alt det der kan være skræmmende dominere... !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

LilleLene

Anonym skriver:

Bare helt ok..  Kan læse at du er gravid nu, tillykke med det.. det må være skønt når det lykkes!! Husk ikke at lade alt det der kan være skræmmende dominere... !!

Mange Tak
Det var slet ikke planlagt, men ja, har altid villet være ung mor
Nej jeg prøver, men man kan bare blive bange for at glæde sig for meget, hvis det nu går galt

Anmeld

13. oktober 2011

LilleLene

Peanut skriver:

Okay, det var da dejligt for hende 

det tror jeg ikke hun syntes, hun ville ikke have børn :/

Anmeld

13. oktober 2011

Peanut

LilleLene skriver:

det tror jeg ikke hun syntes, hun ville ikke have børn :/

Nå for pokker 

Anmeld

13. oktober 2011

LilleLene

Peanut skriver:

Nå for pokker 

tjaa sådan kan det jo gå

Anmeld

13. oktober 2011

MetteS81

Jeg troede heller ik jeg var gravid for min menstraution kom også til tiden! Dog begyndte mine bryster at blive meget ømme og spændte så tog en test kort efter...og den var positiv! De næste 2 menstrautioner kom også, dog i meget mild form og derefter blev de væk i resten af graviditeten

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Kære tøser

Ja jeg var selv sikker på at jeg var gravid sidste måned, men lang næse fik jeg da jeg fik mens, akkurat den dag jeg skulle. Så længere var den jo ikke.. jeg går bestemt ikke ud fra at jeg er gravid alligevel, men blev alligevel nysgerring på om der er noget af jer der har prøvet at have mens en el. flere gange under gravidtet da jeg har læst på forskellige hjemmesider at der er nogen der oplever det...

Ja med min den mellemste havde jeg mens de første 4 gange efter graviditet.
Den var ikke helt så kraftig og bestod mest af brunligt udflåd, og varede også kortere tid, men mens, det var det

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.