Et spm. vedr. ventetøj fra h&m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

bremsop

Hej

Jeg vil lige høre, hvilke størrelser i køber ventetøj i - altså i jeres normale størrelse eller et nr større?

Jeg har købt en kjole fra h&m, men er dælme i tvivl om, om den er for stor, eller om den om ngl måneder bare sidder perfekt.....

Så lad mig høre om jeres erfaringer med h&m's mamatøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

lycly

bremsop skriver:

Hej

Jeg vil lige høre, hvilke størrelser i køber ventetøj i - altså i jeres normale størrelse eller et nr større?

Jeg har købt en kjole fra h&m, men er dælme i tvivl om, om den er for stor, eller om den om ngl måneder bare sidder perfekt.....

Jeg brugte medium før jeg var gravid, og tog ingen kilo på udover maven, så jeg købte ventetøj i medium  

Anmeld

13. oktober 2011

MissTas

samme størrelse i overdel og et nummer større i underdel ..

Anmeld

13. oktober 2011

bremsop

Og det passede hele graviditeten?

Jeg har sådan fortrudt jeg ikke bestilte et nr mindre, kan normalt godt lide at især kjoler sidder stramt, så jeg ikke ligner et telt.

MEN hvis jeg blir smælder fed så blir den sikkert god nok

Anmeld

13. oktober 2011

rogerrasch

bremsop skriver:

Hej

jeg købte mine vente bukser i small men jeg er også en meget lille lort og der er stadig plads i dem til når maven vokser sig endnu større 

Anmeld

13. oktober 2011

SaNiNa

Købte i samme str som før jeg blev gravid måtte dog de sidste 2 måneder går en størrelse på da bluserne ikke kunne nå ned omkring maven. og jeg tabte mig altså 5 kg.

Anmeld

13. oktober 2011

bremsop

Men er der nogle af jer der har erfaring med kjolerne derfra?

Jeg er heller ikke så stor, men kom til at købe kjolen i en M (på deres website stod der godt at bestille ventetøj et nr. større end man normalt bruger. Jeg plejer at bruge xs/s.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.