Må banan fryses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.144 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Valle81

Jeg er nødt til at høre jer, hvad siger i.

Jeg siger helt klart ja, kan slet ikke se hvorfor ikke,der er jo banan is, banan kage som sikkert bliver froset osv.

Men hvad siger i,

Jeg laver selv frugtmos hvor jeg også kommer banan i når jeg koger da et søder og gør det lidt tykt, og det tip gav jeg til en anden i en anden tråd. Men der havde TS lige fået at vide at man ikke må fryse banan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

L.J.L

Valle81 skriver:

Jeg siger helt klart ja, kan slet ikke se hvorfor ikke,der er jo banan is, banan kage som sikkert bliver froset osv.

Men hvad siger i,

Jeg laver selv frugtmos hvor jeg også kommer banan i når jeg koger da et søder og gør det lidt tykt, og det tip gav jeg til en anden i en anden tråd. Men der havde TS lige fået at vide at man ikke må fryse banan??

Ja kan ikke se hvorfor man ikke skulle måtte det?

Min tidligere kollega som var gammel dagplejer havde tit frossen hele bananer på ispinde band andet...

Og ja som du selv siger er der bananis, og du kan også købe de der frugtposer med banan osv til smoothies

Anmeld

13. oktober 2011

Henri84

Ja det må det godt. Vi fryser det ned i klumper og bruger til smoothies

Anmeld

13. oktober 2011

Valle81

L.J.L skriver:

Ja kan ikke se hvorfor man ikke skulle måtte det?

Min tidligere kollega som var gammel dagplejer havde tit frossen hele bananer på ispinde band andet...

Og ja som du selv siger er der bananis, og du kan også købe de der frugtposer med banan osv til smoothies

Nej det siger jeg nemlig også:0)

Alle mine tre unger er også flasket op på min frugtmos, og ingen har taget skade:0) Tror jeg da ikke:0)

Anmeld

13. oktober 2011

bullerbassen

Ved ikke om der er regler der siger man ikke må , men som du selv siger så fryser man jo også banan kage.

Og har da hørt om nogle der laver sunde is , af bananer på pind med smeltet chololade på

Anmeld

13. oktober 2011

Nettemor

altså når man køber de der smoothies pakker som er frosne (dovenskaben længe leve ) så er der banan i det er bare skåret i de stykker der passer til når man skal bruge det: )

Anmeld

13. oktober 2011

1000Ben

Valle81 skriver:

Men hvad siger i,

Jeg lavede engang bananis som ungerne selv kunne gå over og hive ud af fryseren. Det virkede fint og der var ikke nogle problemer, så kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne fryse det 

Knus

1000Ben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.