Betalt fødselsforberedelse, erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

LR85

Zafir skriver:

Åhhh ... Det glemte jeg at skrive... hehe...

Det var i Asnæs Svømmehal

Det var den ene af JM fra hjemmefødselsordningen nord området der underviser Mie.

Haha, tak alligevel.

Jeg bor i KBH så det er vist lidt væk.

om ikke andet hører jeg min jordemoder om hun kender til noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Zafir

louiseandersen85 skriver:

Haha, tak alligevel.

Jeg bor i KBH så det er vist lidt væk.

om ikke andet hører jeg min jordemoder om hun kender til noget

Jeg mener min moster Dorthemus gik til noget lignene i Frederikssberg svømmehal hmmmm...

Anmeld

13. oktober 2011

Lilje82

louiseandersen85 skriver:

Har du mulighed for a finde ud af hvor hun gik til det henne?

Jo det vil jeg gerne

Anmeld

13. oktober 2011

Mumto3

Jeg har gået til betalt fødelsforberedelse alle 3 gange jeg skulle føde og det er alle pengene værd! Jeg har endna være gravid med kort mellemrum (Den første var 1 år, da nr 2 blev født), men alligvel valgte jeg at betlae for fødselsforbedredelse, og det er bar SUPER godt!

Anmeld

13. oktober 2011

LR85

Mumto3 skriver:

Jeg har gået til betalt fødelsforberedelse alle 3 gange jeg skulle føde og det er alle pengene værd! Jeg har endna være gravid med kort mellemrum (Den første var 1 år, da nr 2 blev født), men alligvel valgte jeg at betlae for fødselsforbedredelse, og det er bar SUPER godt!

Hvor gik du til fødselsforberelelsen?

Anmeld

13. oktober 2011

Mumto3

Jeg har både gået hos APA og Familieskolen (tror jeg det hed). Det sidste var i vand. Det tog jeg mest for motionens skyld, det gav ikke så meget på selve fødselsforberedelsessiden, men APA er FANTASTISK!!!!

Anmeld

19. oktober 2011

doula

Jeg har gået til fødselsforberedelse ved "smertefrifødsel" og var rigtig glad for det. Der er noget lignende også i Kbh, det hedder "Mamaprofylaks". Begge dele er med overfladisk vejrtrækning så vidt jeg ved. 

Derudover var jeg sammen med min mand til fødselsforberedelse for mænd og deres kærester hos jordemoder Helle Ella (amoxa.com)  - det var vildt godt, især for min mand!

Derudover kan jeg anbefale at føde med en "doula", der følger også forberedende samtaler med. Jeg er selv ved at uddanne mig. På doulanet.dk kan man finde en oversigt over færdiguddannede doulaer. På deres hjemmesider kan man læse hvad det er en doula kan og hvad det koster.

Hvis man får en doula under uddannelse til at hjælpe er det gratis, da man skal have mindst to praktik-fødsler. Jeg er selv fuldt booket, men hjælper gerne med kontakt til de andre doula-aspiranter. De er søde og dygtige, og det er gratis! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.