Min mave vokser :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

MisMille

Uha hvor min mave vokser  den er ikke så stor endnu. Men man kan begynde at kunne se den lidt.. Min mand synes det er fantastisk, og skal sige godmorgen hver dag til den lille.. 

Har dog lige et spørgsmål.

Har lægget hele natten og vent og drejet mig. Føler at der er nogle der hiver i min mave, og av av hvor gør min navle ondt..

Oplever I også det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

<3

MisMille skriver:

Uha hvor min mave vokser  den er ikke så stor endnu. Men man kan begynde at kunne se den lidt.. Min mand synes det er fantastisk, og skal sige godmorgen hver dag til den lille.. 

Har dog lige et spørgsmål.

Har lægget hele natten og vent og drejet mig. Føler at der er nogle der hiver i min mave, og av av hvor gør min navle ondt..

Oplever I også det?

Nej men mon ikke der er fordi livmoderen nu når op til navlen? Og det er det du kan mærke?

Jeg mærker mest til ligamentsmerterne i kejsersnitarret og DET er ikke fedt

Kh Kirsten

Anmeld

13. oktober 2011

MisMille

mrs X skriver:

Nej men mon ikke der er fordi livmoderen nu når op til navlen? Og det er det du kan mærke?

Jeg mærker mest til ligamentsmerterne i kejsersnitarret og DET er ikke fedt

Kh Kirsten

Jo læste godt at livmoderen var kommet helt der op.. Tænkte hvordan er der plads til det hele 

Det sjove er når jeg trykker på min navle, kommer der et lille stik.. hehe  men er begyndt at få det bedre nu.. har bare haft ondt hele dage... 

Måtte lige google ligamentsmerter.. av av det lyder ikke rart  Skal du også have kejsersnit denne gang?  

Anmeld

13. oktober 2011

<3

MisMille skriver:

Jo læste godt at livmoderen var kommet helt der op.. Tænkte hvordan er der plads til det hele 

Det sjove er når jeg trykker på min navle, kommer der et lille stik.. hehe  men er begyndt at få det bedre nu.. har bare haft ondt hele dage... 

Måtte lige google ligamentsmerter.. av av det lyder ikke rart  Skal du også have kejsersnit denne gang?  

Nu må vi se. Som udgangspunkt nej men tja ved det jo først når man står i situationen - fødslen

Ja det er vildt. Bare vent til at bebsens numse stikker ud i dit solar plexus Se så tænker man hvordan filan er der plads til alt derinde?

Kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.