Til frisør som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

malenemusen

Jeg ligner simpelthen noget der er LØGN!!!! Jeg har jordens længste udgroning, og jeg får det dårligt hver gang jeg ser mig selv i et spejl.

Men samtidig kan jeg bare ikke få mig selv til rent samvittighedsmæssigt at få afbleget mit hår, af frygt for at det er skidt for den lillle baby....

Er der nogen af jer kloge kvinder som kender et sted i trekantsområdet som evt bruger knap så krasse midler i deres salon, evt økologiske hvis det laves????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Preghiera

Jeg følger lige med her !

Anmeld

13. oktober 2011

Carl-Emil's mor

malenemusen skriver:

Jeg ligner simpelthen noget der er LØGN!!!! Jeg har jordens længste udgroning, og jeg får det dårligt hver gang jeg ser mig selv i et spejl.

Men samtidig kan jeg bare ikke få mig selv til rent samvittighedsmæssigt at få afbleget mit hår, af frygt for at det er skidt for den lillle baby....

Er der nogen af jer kloge kvinder som kender et sted i trekantsområdet som evt bruger knap så krasse midler i deres salon, evt økologiske hvis det laves????

desværre ikke, men prøv at google det, en grøn økologisk organisk frisør også husk kun at få lagt striber

Anmeld

13. oktober 2011

Nessie

malenemusen skriver:

I Kolding har vi hele 2 grønne frisører.

Frisør Karla og Supernova.

HVis du absolut skal have gjort noget ved håret, så nøjes med striber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.