jeg burde skamme mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

ja som overskrifter siger så burde jeg skamme migjeg var til kønsscanning forleden og skulle se om jeg enlig vil få den pige jeg har ønsket mig, da jeg har to drenge i forvejen og som jeg elsker overalt på denne jord. men da jeg fik at vide det var en dreng igen vi skulle have blev jeg skuffet men tænkte nå ja det blev så ikke en pige  men havde det ok med det, lige til om aften så fik jeg en følse af at jeg ikke var glad for den her barn og nærmes sagde til mig selv at det må være en fejl. det jeg prøver at sige det er at jeg har en følse ind i som jeg ikke bryder mig om og er der andre der har prøvet det og kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at få de tanker væk håber der er nogen der kan hjælpe mig så jeg kan forsætte med at nyde min graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

ja som overskrifter siger så burde jeg skamme migjeg var til kønsscanning forleden og skulle se om jeg enlig vil få den pige jeg har ønsket mig, da jeg har to drenge i forvejen og som jeg elsker overalt på denne jord. men da jeg fik at vide det var en dreng igen vi skulle have blev jeg skuffet men tænkte nå ja det blev så ikke en pige  men havde det ok med det, lige til om aften så fik jeg en følse af at jeg ikke var glad for den her barn og nærmes sagde til mig selv at det må være en fejl. det jeg prøver at sige det er at jeg har en følse ind i som jeg ikke bryder mig om og er der andre der har prøvet det og kan fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at få de tanker væk håber der er nogen der kan hjælpe mig så jeg kan forsætte med at nyde min graviditet.

giv dig selv tid og plads til at acceptere det

Jeg har altid ønsket mig en pige så jeg ville gerne sikre mig selv mod at blive modbydelig ked hvis det ikke var så har hele tiden sagt det blev en dreng hvor alle andre sagde en pige, men jeg fik ret, jeg skal være mor til den lækreste lille dreng og jeg kan idag slet ikke forestille mig at min lille Carl-Emil skulle være en anden end den han er

Men jo jeg fik også lige et jag og et stik, især fordi jeg synes stort set alt drengetøj er tude hamrende grimt  men alligevel har det lykkedes os at få købt, 5,5 fyldte IKEA poser nu med tøj  så helt skidt er det ikke..

men giv dig selv plads til at acceptere det så går det hele meget nemmere..

og tanker fra en der GLÆDER sig til at blive drenge-mor  

Anmeld

13. oktober 2011

babyMark

ja den følelse er ikke rar...men meget naturlig. Du gik og håbede på en pige og skal nu have en dreng i stedet. Tænker at hvis du i første omgang kan acceptere at sådan har du det altså, så er du et skridt på vejen....og hvad så med at finde noget af al det søde drengetøj i str 56 frem igen? Og måske kigge lidt på nyfødte billeder af dine drenge? Måske du lige skal vænne dig lidt til tanken...men pøj pøj

Anmeld

13. oktober 2011

SpunkenJo

Jeg står lidt i samme båd.

Fik ved første kønsskanning at vide "mere end 90% chance for en pige" ved anden kønsskanning "det er en dreng!" chok

Har en dreng i for ejen og ønsker mig inderligt en pige.....

Blev ringet op 10 min efter jeg var kommet hjem, (inden jeg rigtig havde nået at reagere) at de ville se mig igen, fordi læge og sygeplejerske ikke var enige!!!

Skal afsted om små to uger, og ved bare det er en dreng mere jeg gemme på

Er kommet frem til at min skuffelse ikke går på det lille væsen i min mave, men simpelthen bare på at jeg er så enormt skuffet over jeg bare aædrig nogensinde får den pige jeg drømmer om

Så jeg er skuffet over aldrig At sku blive mor til en pige, men er ikke skuffet over det lille væsen med tap der gemmer sig i min mave netop nu
- gav det mening?

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

jeg ved da godt jeg vil komme til at elske ham lige så højt som de andre to. men synes det var en meget grim følse at få og håber på den snart går væk

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Fik ved første kønsskanning at vide "mere end 90% chance for en pige" ved anden kønsskanning "det er en dreng!" chok

Blev ringet op 10 min efter jeg var kommet hjem, (inden jeg rigtig havde nået at reagere) at de ville se mig igen, fordi læge og sygeplejerske ikke var enige!!!

Er kommet frem til at min skuffelse ikke går på det lille væsen i min mave, men simpelthen bare på at jeg er så enormt skuffet over jeg bare aædrig nogensinde får den pige jeg drømmer om

Så jeg er skuffet over aldrig At sku blive mor til en pige, men er ikke skuffet over det lille væsen med tap der gemmer sig i min mave netop nu
- gav det mening?

jeg tror også det er det med at jeg aldrig kommer til at blive mor til en pige da den her er den sidste. men jeg må bare lige ha et par dage til at vænne mig til tanken. håber du får det svare du ønsker. og tak for svaret 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

babyMark skriver:

ja den følelse er ikke rar...men meget naturlig. Du gik og håbede på en pige og skal nu have en dreng i stedet. Tænker at hvis du i første omgang kan acceptere at sådan har du det altså, så er du et skridt på vejen....og hvad så med at finde noget af al det søde drengetøj i str 56 frem igen? Og måske kigge lidt på nyfødte billeder af dine drenge? Måske du lige skal vænne dig lidt til tanken...men pøj pøj

Tak for dit svare og jeg skulle måske bare begynde at købe lidt drengetøj

Anmeld

13. oktober 2011

foto på lærred

SpunkenJo skriver:

- gav det mening?

Kønscanning mener du så en du har betalt dig til? Og var det derfor du skulle ind igen? For går ud fra at hvis det er et alm.hospital så bliver man ikke kaldt ind igen hvis de er i tvivl om køn?

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

giv dig selv tid og plads til at acceptere det

Jeg har altid ønsket mig en pige så jeg ville gerne sikre mig selv mod at blive modbydelig ked hvis det ikke var så har hele tiden sagt det blev en dreng hvor alle andre sagde en pige, men jeg fik ret, jeg skal være mor til den lækreste lille dreng og jeg kan idag slet ikke forestille mig at min lille Carl-Emil skulle være en anden end den han er

Men jo jeg fik også lige et jag og et stik, især fordi jeg synes stort set alt drengetøj er tude hamrende grimt  men alligevel har det lykkedes os at få købt, 5,5 fyldte IKEA poser nu med tøj  så helt skidt er det ikke..

men giv dig selv plads til at acceptere det så går det hele meget nemmere..

og tanker fra en der GLÆDER sig til at blive drenge-mor  

Det gjor jeg også jeg trode da jeg havde forberedet mig på at der var store chance for en dreng, men jeg tog fejl, jeg var ikke forberedet nok. så jeg tænkte da jeg kun var 14+3 så var der store chance for at hun tog fejl hvad kønnet angår.

Anmeld

13. oktober 2011

SpunkenJo

foto på lærred skriver:

Kønscanning mener du så en du har betalt dig til? Og var det derfor du skulle ind igen? For går ud fra at hvis det er et alm.hospital så bliver man ikke kaldt ind igen hvis de er i tvivl om køn?

Har købt og betalt for en kønsskanning, fordi jeg gerne vil vide hvad der gemmer sig derinde, og for at storebror kan få noget konkret at forholde sig til.

Lægen sagde over 90% chance for pige, ugen efter sagde sygeplejersken "det ER en dreng" og så var det hun ringede retur fordi lægen og hende (nok mest lægen) mente de skulle se igen

Så derfor venter vi nu i spænding på 3. Købsskaninng!!!

- og jo, jeg kender godt til retningslinierne ved skanningerne fra det offentlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.