Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hep hep!
held og lykke med fødslen!
channie-g skriver: ja som overskriften siger, vandet gik for 30 min siden og var slet ikke i tvivl, og for at det ikke skal være løgn kom der sq lidt fosterfedt med ud.... kom så ud til oz lille skat
ja som overskriften siger, vandet gik for 30 min siden og var slet ikke i tvivl, og for at det ikke skal være løgn kom der sq lidt fosterfedt med ud.... kom så ud til oz lille skat
..
Kom så ud lille Alexzander!
God fødsel, og så håber jeg du snart har din guldklump i armene
ihhh hvor spænde håber snart i står med jeres lille dreng i hænderne sender masser af veestorm
channie-g skriver: Lille opdate, igår kl 19.45 ca kom vores lille engel til verden... Han er bare så fantastisk :-) billeder og historie får i senere... Tak for støtten til jer alle
Lille opdate, igår kl 19.45 ca kom vores lille engel til verden... Han er bare så fantastisk :-) billeder og historie får i senere... Tak for støtten til jer alle
channie-g skriver:Lille opdate, igår kl 19.45 ca kom vores lille engel til verden... Han er bare så fantastisk :-) billeder og historie får i senere... Tak for støtten til jer alle
Stort tillykke... Håber alt gik fint. Glæder mig meget til at se billeder Tillykke
Skønt - held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128