så gik VANDET satme.... vup vup.... <3 Alexzander <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

sandorff

bliver spændende af følge med... og tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

<3

Hep hep!

Anmeld

13. oktober 2011

wmillapigenw

held og lykke med fødslen!

Anmeld

13. oktober 2011

Mor til Mike

channie-g skriver:

ja som overskriften siger, vandet gik for 30 min siden og var slet ikke i tvivl, og for at det ikke skal være løgn kom der sq lidt fosterfedt med ud.... kom så ud til oz lille skat

..

Kom så ud lille Alexzander!

God fødsel, og så håber jeg du snart har din guldklump i armene 

Anmeld

13. oktober 2011

B&J

ihhh hvor spænde håber snart i står med jeres lille dreng i hænderne sender masser af veestorm

Anmeld

14. oktober 2011

channie-g

Lille opdate, igår kl 19.45 ca kom vores lille engel til verden... Han er bare så fantastisk :-) billeder og historie får i senere... Tak for støtten til jer alle

Anmeld

14. oktober 2011

Frøken J.

channie-g skriver:

Lille opdate, igår kl 19.45 ca kom vores lille engel til verden... Han er bare så fantastisk :-) billeder og historie får i senere... Tak for støtten til jer alle

KÆMPEstort tillykke!!! Hvor er det fedt

Anmeld

14. oktober 2011

MaybeBaby

channie-g skriver:

Åh hvor er det stort! Hurraaaa og stort tillykke!

Anmeld

14. oktober 2011

GitteC78

channie-g skriver:

Stort tillykke... Håber alt gik fint. Glæder mig meget til at se billeder  Tillykke

Anmeld

14. oktober 2011

Highlander

channie-g skriver:

ja som overskriften siger, vandet gik for 30 min siden og var slet ikke i tvivl, og for at det ikke skal være løgn kom der sq lidt fosterfedt med ud.... kom så ud til oz lille skat

Skønt - held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.