Jeg er gravid men men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder er jeg blevet gravid igen men min kæreste vil ikke ha det så jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op vi har en søn der bliver 1 år her i oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

K&S

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder er jeg blevet gravid igen men min kæreste vil ikke ha det så jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op vi har en søn der bliver 1 år her i oktober

til dig...!

Hvad er grunden til at han ikke ønsker barnet? Han må jo have tænkt over mulige konsekvenser ved sex

Anmeld

12. oktober 2011

Witt

Anonym skriver:

årh ! avav :/ ..
Jeg syntes du skal gøre hvad DU føler i dit hjerte.. Hvad du mener er bedst og mener du kan leve med .

Held og lykke med det og håber du/i træffer den rigtige beslutning

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

til dig...!

Hvad er grunden til at han ikke ønsker barnet? Han må jo have tænkt over mulige konsekvenser ved sex

Tak Han mener vi ikke har plads og råd

Anmeld

12. oktober 2011

K&S

Anonym skriver:

Har I råd? Plads kan altid bruges bedre  Jeg synes det er en svær beslutning for dig at skulle tage - og jeg kan ikke forstå, din kæreste vil sætte dig i den situation, han har selv været med til det sjove

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

hvor længe har i vidst det ??

Måske skal han komme sig over chokket ???

Eller oxo mener han det ...... og så skal du finde ud af hvad der er det rigtige for  DIG!!

Anmeld

13. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Kram, det er virkelig hårdt for en kvinde når fyren siger sådan noget, MEN en trøst er at han er en mand, han tænker logisk -har vi penge, plads, i så fald råd til at købe noget større, burde man ikke have et hus. osv osv. og det er det han reagere på, han vil nok inderst inde gerne have barn nr 2, men alt det logiske overskygger og så kommer det ud på en kold og kynisk måde.

MÆND!

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak til jer allesammen

Vi har fundet ud af at jeg er 7 uger henne så det er jo ikke så meget og vi beholder det skal til lægen i dag så i må godt krydse finger ..

Men jeg har dog sagt til ham hvis han ikke vil være med til det så behøver han heller ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.