Hør og se lige min dejlig søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Han er 22 mdr her den 23 okt.

Vejer nu 14,8 kg og er 93 cm høj.

Ja også fandt han lige en sut og hygge lidt med den.Han har aldrig brugt sut *GG*.

Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Mka

Han er rigtig sød

Anmeld

12. oktober 2011

Janni.

Åh han er rigtig kær.  

Fint lige stykke i har i jeres lejlighed. Kan lige se for mig hvor meget fart han kan få på med den rød/blå scooter  Et hver barns drøm 

Anmeld

12. oktober 2011

Nessie

Hvor er han sød

Og stor... Min søn er lige blevet 2 år, og vejer 13 kg og måler 88 cm

Anmeld

12. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Åh han er rigtig kær.  

Fint lige stykke i har i jeres lejlighed. Kan lige se for mig hvor meget fart han kan få på med den rød/blå scooter  Et hver barns drøm 

Griner højt.

Vi bor så ikke lige i lejlighed  men eget vores  hus/villa med en grund på næsten 1100 kvm

Hihi

Men ja race er lige ham hihi.

Henriette

Anmeld

12. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Nessie skriver:

Hvor er han sød

Og stor... Min søn er lige blevet 2 år, og vejer 13 kg og måler 88 cm

JA lidt stor han var også 4160 g da han kom ud den 23 dec 2009.*SS*

Mine andre 2 veje kun 2920 g min første søn og min datter som er barn nummer to veje 3150.De sagde også han max veje 3200 selvom de scanne mig 2 gang lige op til jeg føde den sidste gang var dagen før jeg føde og skulle sættes igen den 23 skulle ring derind kl 8 om tiden.Men jeg gik jo selv igang om natten og 15 dag før det var min kæreste/steen sikker på han så der stor 3800 g da jeg var til scanningen og gik løsnehinde. Så det tro vi passe meget godt han veje det da jeg så 16 dage efter føde.

Henriette

Anmeld

12. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Mka skriver:

Han er rigtig sød

Tak*SS*

Henriette

Anmeld

13. oktober 2011

Nessie

Henriette Rosa Skjoldborg Jørgensen. skriver:

JA lidt stor han var også 4160 g da han kom ud den 23 dec 2009.*SS*

Mine andre 2 veje kun 2920 g min første søn og min datter som er barn nummer to veje 3150.De sagde også han max veje 3200 selvom de scanne mig 2 gang lige op til jeg føde den sidste gang var dagen før jeg føde og skulle sættes igen den 23 skulle ring derind kl 8 om tiden.Men jeg gik jo selv igang om natten og 15 dag før det var min kæreste/steen sikker på han så der stor 3800 g da jeg var til scanningen og gik løsnehinde. Så det tro vi passe meget godt han veje det da jeg så 16 dage efter føde.

Henriette

Ja så skød de da godt nok forkert, næsten et helt kg

Min søn vejede 4.090, så han var også en lidt stor nyfødt, men vi syntes jo at han var lille bitte

Anmeld

13. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Nessie skriver:

Ja så skød de da godt nok forkert, næsten et helt kg

Min søn vejede 4.090, så han var også en lidt stor nyfødt, men vi syntes jo at han var lille bitte

Ja men steen /han far er også 185 cm. det er jo en ok stor højte.Jeg selv er kun 163*SS*

Ja de vokser jo.

Men bare de trives er det jo vigtigste så er det jo lige meget højten og vægten.Bare de følger deres egen kurve.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.