Ikke helt alm brudebuket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Mka

Så fed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Darling<3

Tauf skriver:

Så skulle du ha set mig da jeg gik op af kirkegulvet, min mand siger han blev gift med en robot :-)

Min mor førte mig op (har desværre ingen far mere) og hun klemte min hånd og hviske slap helt af du er jo næsten hysterisk ... Var meget nervøs :-)

Hehe Der skal også være plads til at være nervøs, men en robot ligefrem ?

Det er jeg ked af at høre, er sikker på at han kiggede ned på dig på din bryllupsdag, og var meget stolt <3

Vil selv gerne have at det er min mor som skal fører mig op ad gulvet - har en dejlig far og en vidunderlig stedfar, så jeg kan umuligt vælge mellem dem Derfor min Moar

Anmeld

12. oktober 2011

MyLove E

Mka skriver:

Så fed

Tak :-)

Anmeld

12. oktober 2011

MyLove E

Honey<3 skriver:

Hehe Der skal også være plads til at være nervøs, men en robot ligefrem ?

Det er jeg ked af at høre, er sikker på at han kiggede ned på dig på din bryllupsdag, og var meget stolt <3

Vil selv gerne have at det er min mor som skal fører mig op ad gulvet - har en dejlig far og en vidunderlig stedfar, så jeg kan umuligt vælge mellem dem Derfor min Moar

Det er jeg også helt sikker på han gjorde. Jeg havde min søster der er hans datter til at gå brudepige så jeg havde noget af ham med:-)

Kan godt forstå du kan havde svært ved at vælge. Det er også lidt hyggeligt at havde sin mor til at gå der ved siden af en:-)

Anmeld

12. oktober 2011

Muhmi

Tauf skriver:

Da min mand og jeg blev gift for et år siden havde jeg set en lidt sjov og anderledes buket. Jeg havde vist min mand den.

Han stod jo for buketen og han havde så købt denne lidt anderledes buket.

Hvad syntes i om den og er der andre der har haft en buket der ikke er som alle de andre :-)

Billedet af mig er lidt mærkeligt, men kan godt lide det

Er vild med farverne... Men ville seriøst blive virkelig skuffet hvis min kæreste havde bestilt sådan en "buket" til mig..... Ja undskyld.... Jeg kan godt se at den er sød, sjov og dejlig speciel... Men synes overhovedet ikke den går under betegnelsen "buket".... Og den er alt for enkel og alligevel skriger den, "SE MIG SE MIG!" i stedet for man ser på din flotte kjole

Bare min mening.... Intet ondt ment

Anmeld

12. oktober 2011

MyLove E

Muhmi skriver:

Er vild med farverne... Men ville seriøst blive virkelig skuffet hvis min kæreste havde bestilt sådan en "buket" til mig..... Ja undskyld.... Jeg kan godt se at den er sød, sjov og dejlig speciel... Men synes overhovedet ikke den går under betegnelsen "buket".... Og den er alt for enkel og alligevel skriger den, "SE MIG SE MIG!" i stedet for man ser på din flotte kjole

Bare min mening.... Intet ondt ment

Han havde aldrig købt den hvis ikke jeg havde vist ham den først.

Men tak fordi du syntes min kjoler er flot, den er jeg også MEGET glad:-)

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

Tauf skriver:

Det er jeg også helt sikker på han gjorde. Jeg havde min søster der er hans datter til at gå brudepige så jeg havde noget af ham med:-)

Kan godt forstå du kan havde svært ved at vælge. Det er også lidt hyggeligt at havde sin mor til at gå der ved siden af en:-)

Det glæder mig at hører at hun var med

Men om ikke andet, havde han jo været i dit hjerte<3

Hehe, min mor synes ikke rigtigt at være vild med ideen om at det er hende der skal gå ved siden af mig den dag, men hun må bare vænne sig til tanken, hun har stadig god tid

Anmeld

12. oktober 2011

MyLove E

Honey<3 skriver:

Det glæder mig at hører at hun var med

Men om ikke andet, havde han jo været i dit hjerte<3

Hehe, min mor synes ikke rigtigt at være vild med ideen om at det er hende der skal gå ved siden af mig den dag, men hun må bare vænne sig til tanken, hun har stadig god tid

Hun bliver utrolig glad for det :-)

Anmeld

12. oktober 2011

Muhmi

Tauf skriver:

Han havde aldrig købt den hvis ikke jeg havde vist ham den først.

Men tak fordi du syntes min kjoler er flot, den er jeg også MEGET glad:-)

Okay, men hvis du selv har vist ham den, ja SÅ er det jo i orden... Men netop af den grund har jeg også sagt præcis hvad jeg vil have... Hehehe... Kunne ligeså godt selv bestille den, men han har dog fået lov til selv at bestemme én farve selv

Ja, den er virkelig flot... Ville gerne se den hele?

Anmeld

12. oktober 2011

Moar'en

synes den er super cool

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.