Scanningsjordmoderen (København)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

M&N

Hej tøser herinde.. Først vil jeg lige sige tak til alle jer som har været så søde og kommet med nogle gode svar, hver gang jeg har oprettet en tråd - det har hjulpet meget.

Oprettede tidligere en tråd om en scanning tidligt, er 5+3 idag og har idag bestilt en tid hos scanningsjordmoderen på mandag.. GLÆDER MIG! Men også lidt nervøs Men vel meget normalt???

Er der nogle som har erfaringer med dette sted? Glæder mig til at hører - og om der er nogle som har købt sig til en tidlig scanning derinde

Jeg testede positiv for en lille spire 2 dage før tid, 2 på selve dagen, 2 dagen efter og 2 clearblue bare for at være sikker Og da jeg idag er PRÆCIS en uge over tid (dette var jo første forsøg efter p-piller så aner faktisk ikke min mens/test-dag 100%) når, nok om det

Men idag købte manden lige 2 stks teste fra netto, da jeg lige ville "sikkerhedsteste" da jeg liiiiiige skulle være sikker inden scanning på mandag 

Mon ikke bebse er der inde <3

Sætter nogle billeder op når adobe flash player er færdig med at loade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

lilledittemor

CelineAlexia skriver:

Hej tøser herinde.. Først vil jeg lige sige tak til alle jer som har været så søde og kommet med nogle gode svar, hver gang jeg har oprettet en tråd - det har hjulpet meget.

Oprettede tidligere en tråd om en scanning tidligt, er 5+3 idag og har idag bestilt en tid hos scanningsjordmoderen på mandag.. GLÆDER MIG! Men også lidt nervøs Men vel meget normalt???

Er der nogle som har erfaringer med dette sted? Glæder mig til at hører - og om der er nogle som har købt sig til en tidlig scanning derinde

Jeg testede positiv for en lille spire 2 dage før tid, 2 på selve dagen, 2 dagen efter og 2 clearblue bare for at være sikker Og da jeg idag er PRÆCIS en uge over tid (dette var jo første forsøg efter p-piller så aner faktisk ikke min mens/test-dag 100%) når, nok om det

Men idag købte manden lige 2 stks teste fra netto, da jeg lige ville "sikkerhedsteste" da jeg liiiiiige skulle være sikker inden scanning på mandag 

Mon ikke bebse er der inde <3

Sætter nogle billeder op når adobe flash player er færdig med at loade

Vi er blevet scannet derinde da jeg var 8+ et eller andet mener jeg at det var.. Vi fik både en masse billeder og en dvd

De er rigtig søde og MEGET erfarne derinde - de får virkelig mine varmeste anbefalinger..

Glæd dig!

Du kan se hvordan vores lille spire så ud da vi var derinde.

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Ditte_Marie skriver:

Vi er blevet scannet derinde da jeg var 8+ et eller andet mener jeg at det var.. Vi fik både en masse billeder og en dvd

De er rigtig søde og MEGET erfarne derinde - de får virkelig mine varmeste anbefalinger..

Glæd dig!

Du kan se hvordan vores lille spire så ud da vi var derinde.

Tusind tak . Det ser rigtig godt ud Glæder mig også helt vildt <3 

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

Opper lige - testene jeg tog igår 

Anmeld

13. oktober 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Opper lige - testene jeg tog igår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2011

LR85

Hvis det er den der ligger på østerbro, så har jeg også prøvet. Omkring uge 20, til en kønsscanning Det var rigtigt fint. Dyrt, men godt

Anmeld

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har kun hørt godt om stedet. Selv kommer jeg hos lille københavner. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.