Trine Spanien...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Munder

Hej Trine

Hvordan går det med Daniel og projekt ingen ble? (jeg mener at have læst, at han er ved at være blefri)

Jeg kunne da godt tænke mig nogle fif til, hvordan man tager det sidste skridt, for Andrea tisser ofte på toilettet, meeeeen ikke konsekvent

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

3rollinger

Hej Dorthe

Jamen, det gaar saadan set godt. Han har nogen uheld engang imellem hvor han tisser i bukserne, men han har ogsaa dage hvor han har det sammen toej paa fra morgen til aften . Han er superstolt og fortaeller ofte hvor stor han er nu hvor han ikke bruger ble.

Min erfaring er at man sagtens kan kaste sig ud i det. Hvis Andrea tit tisser paa potten, skal hun nok meget hurtig finde ud af at goere det altid naar du tager bleen af hende. De forstaar det med toilettet paa en helt anden maade naar foerst bleen kommer af. Med Laura tog det 14 dage fra hun fik bleen af til hun var helt renlig. Og foer vi tog den af bad hun nogen gange om at lave stort paa toilettet men ikke andet. Men da foerst hun fik bleen af og vi begyndte at spoerge om hun skulle tisse og saette hende paa toilettet ogsaa selvom hun ikke sagde det, ja, saa gik det altsaa hurtigt. Man vasker lidt mere i starten, men som sagt med Laura drejede det sig om 14 dage. Hun var ogsaa rigtig hurtig blefri om natten. Men det er vist meget individuelt fra barn til barn.

Vi havde saa et "tilbagefald" i april, tror jeg det var. Og det kan jeg forstaa paa mange af mine veninder at det havde deres boern ogsaa. I en uge i april tissede hun igen en del i bukserne. Men da havde hun jo vaeret blefri 3 mdr, saa der fik hun selvfoelgelig ikke ble paa igen og hun holdt da ogsaa op igen.

Hvis jeg havde boet i Danmark havde jeg helt sikkert ikke taget bleen af saa tidligt, fordi jeg ikke umiddlebart kan se at de er parat. Men da de har en anden erfaring hernede valgte jeg at tage deres metode til mig, og var selvfoelgelig glad for at det virkede. Jeg har ikke noget imod at skifte ble, men jeg kan godt leve foruden

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.