Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jydeinden skriver: haha jamen en zebra og en teenager ligner jo også næsten hinanden
haha jamen en zebra og en teenager ligner jo også næsten hinanden
Ja, ikke?
David mener en teenager er sådan en med strithår - og en zebras manke "stritter" jo også
5-års logik er SÅ feeed
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: ... David 5 år til sin lillebror, der har fået lavet hanekam i badet: "Adam, du ligner en zebra! - eller en teenager..." - det er jo også næsten det samme
... David 5 år til sin lillebror, der har fået lavet hanekam i badet:
"Adam, du ligner en zebra! - eller en teenager..."
- det er jo også næsten det samme
HAHAHA Hvor jeg glæder mig til prinsessen kommer i den alder Min ældste kusine har fortalt mig at en dag der kom hendes lillesøster på 3 år ud i deres havde iført tshirt og nederdel og havde stilt sig med hænderne og sagt "Jeg hedder Sofie og jeg er 19 år og jeg går i børnehave!"
De er så dejlige de kære små
MillesMor111010 skriver: HAHAHA Hvor jeg glæder mig til prinsessen kommer i den alder Min ældste kusine har fortalt mig at en dag der kom hendes lillesøster på 3 år ud i deres havde iført tshirt og nederdel og havde stilt sig med hænderne og sagt "Jeg hedder Sofie og jeg er 19 år og jeg går i børnehave!" De er så dejlige de kære små
Hehe - kan lige forestille mig hende
GLÆD dig!
DAs mor skriver: Hehe - kan lige forestille mig hende GLÆD dig!
Det gør jeg godt nok oss
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128