Hjælp ønskes - til badetøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Moms

Jeg har ledt og ledt. Ok bor ikke i verdens størst by, men har heller ikke fundet noget på nettet.

Jeg er i uge 32 og vil rigtig gerne meget i svømmehallen, når jeg går på barsel om 3-4 uger.

Men jeg har brug for nyt badetøj. Bikini eller badedragt.

Spørgsmål: kan man som gravid passe en alm. badedragt, eller skal man have Gravid-badedragt?

Spørgsmål: hvor køber man en "gravid-badedragt" hvis så.

Spørgsmål: ved nogen hvor man kan få bikini med lukket strop om nakken - altså ikke noget bindebinde sløjfe eller spænde OG alm. "bh"-lukning i ryggen?

MEGET gerne net-handel.

På forhånd tak.

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Købte min i H&M da jeg var gravid. De har jo også net handel. Jeg kunne nu også sagtens bruge min alm badedragt. Vh Stine

Anmeld

13. oktober 2011

Wimmie

Moms skriver:

Jeg har ledt og ledt. Ok bor ikke i verdens størst by, men har heller ikke fundet noget på nettet.

Jeg er i uge 32 og vil rigtig gerne meget i svømmehallen, når jeg går på barsel om 3-4 uger.

Men jeg har brug for nyt badetøj. Bikini eller badedragt.

Spørgsmål: kan man som gravid passe en alm. badedragt, eller skal man have Gravid-badedragt?

Spørgsmål: hvor køber man en "gravid-badedragt" hvis så.

Spørgsmål: ved nogen hvor man kan få bikini med lukket strop om nakken - altså ikke noget bindebinde sløjfe eller spænde OG alm. "bh"-lukning i ryggen?

MEGET gerne net-handel.

På forhånd tak.

Moms

Jeg købte en almindelig badedragt i Noa Noa - købte den bare i XL så jeg kunne bruge den til graviditetssvømning... Jeg er 30+3 og den er stadig alt for stor :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.