Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja efter fødslen har jeg jo rigtig gerne ville tabe mig.. Jeg tabte mig på 2 uger efter fødslen 14 kg.. og efter vi fuldstændig tømte slikskabet og gav alt slikket til min svigermor, og vi har ændret kostvaner.. og fra søndag til torsdag havde jeg næsten tabt mig 2 kg yderligere.. Og skal begyndte at svømme nogen gange om ugen.. svømmede første dag idag og svømmede 20 baner!!! Wow synes lige jeg er bare lidt stolt af mig selv.. Og syntes det er så fedt at jeg ingen trang har til søde sager mere.. Det er så fedt for var virkelig sukker narkoman før hehe havde bare lige brug for at komme ud med det da jeg er rigtig glad og synes jeg går en rigtig god tur i møde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sejt
ChristinaS skriver: Sejt
Flot , jeg mangler en rygrad som din
Frøken Christiansen skriver: Ja efter fødslen har jeg jo rigtig gerne ville tabe mig.. Jeg tabte mig på 2 uger efter fødslen 14 kg.. og efter vi fuldstændig tømte slikskabet og gav alt slikket til min svigermor, og vi har ændret kostvaner.. og fra søndag til torsdag havde jeg næsten tabt mig 2 kg yderligere.. Og skal begyndte at svømme nogen gange om ugen.. svømmede første dag idag og svømmede 20 baner!!! Wow synes lige jeg er bare lidt stolt af mig selv.. Og syntes det er så fedt at jeg ingen trang har til søde sager mere.. Det er så fedt for var virkelig sukker narkoman før hehe havde bare lige brug for at komme ud med det da jeg er rigtig glad og synes jeg går en rigtig god tur i møde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128