Er der nogen der blev gravid naturligt efter en kunstig befrugning graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.978 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Anetski

Hej

Jeg ville hoere om der er nogen der har vaeret igennem IVF (kunstig befrugtning) og som nu er blevet gravid naturligt anden gang?

Jeg har faaet en lille dreng en 3 mdr siden. Jeg blev gravid via IVF ved foerste forsoeg. Vi vil meget gerne have en til men helst naturligt denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Pocha

Hejsa,

Jeg er ikke selv, men min kollegas søster blev gravid igennem IVF første gang efter et par forsøg, og fik af vide at hun aldrig ville kunne få børn selv, men så efter et par år, så var hun pludselig alligevel, og har i december født en fin lille søn.

Rikke

Anmeld

2. februar 2009

Mormilla

Jeg har været igennem lidt kunstig befrugtning. Med det hjalp ikke. Vi blev sendt videre, men valgte at holde en pause. Da vi skulle til og i gang igen, var jeg blevet gravid i pausen

Anmeld

2. februar 2009

jolu

Jeg har været igennem 2 fertillitetsbehandlinger og blevet velsignet med 3 dejlige drenge.

Blev meget overraskende gravid her i januar, efter knapt 21 års forsøg, desværre mistede vi det på tærsklen til 8 uge.......Så det kan godt lykkes.....Held og lykke!

Anmeld

2. februar 2009

Bastian

Jaaaa! Mig! Jeg fik min søn efter flere års forsøg hormonbehandlinger, IUI, IVM og IVF - vi fik bingo ved IVF'en. Da vi ønskede nummer to, tog vi kontakt til en fertilitetsklinik med henblik på at komme i gang med IVF behandling. Det var meningen vi skulle i gang ved næste cyklus. Meeeen mens kom aldrig, tilgengæld kom Rebekka 9 måneder efter og i dag fylder hun 3 år. To mirakelbørn... Jeg kender faktisk en hel del, der har været lige så heldige.

Anmeld

21. februar 2009

Anetski

Ihhh det haaber jeg ogsaa vi kan saa.

Tak for svarene

Anmeld

21. februar 2009

Pernille Sand Jensen

Jeg fik hormonbehandling 1. gang, fik en dejlig dreng for lidt over 2 år siden. Vi fik at vide, at det skulle vi også have næste gang.
Men for en måned siden fandt jeg ud af, til vores store overraskelse, at jeg er gravid. Så det kan godt lade sig gøre på naturligvis 2. gang.

Anmeld

22. februar 2009

Mette+Mathias

I min mødregruppe på netbaby er der en som fik hjælp af en eller anden form til det første barn (som jo så er 4 år og 2-3 mdr ligesom min) og så har hun ellers fået 3!!!! børn på naturlig vis siden, så hun har 4 børn, hvoraf den ældste kun er lidt over 4.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.