Hun gider ikke sove om dagen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er simpelthen lige ved at gå ud af mit gode skind...  Har en datter på 6 måneder... hun synes bestemt at hun ikke skal sove om dagen...

hendes dag idag har været sådan:

Vågnede kl 05 til morgen... morgenflaske kl 6...

flaske kl 7.45...

sov fra 7.50-8.45

flaske 10.45

sov fra 11.50-12.25

flaske 14.00

sov fra 15.20-15.40

nu skal hun så have noget at spise, en gang grød og lidt flaske hvis hun vil...

så sover hun nok omkring kl 18, og så vågner hun nok omkring 5-6 stykker imorgen tidlig...

Sådan ser 4 ud af syv dage ud - ved simpelthen snart ikke hvad jeg skal gøre... var til læge med hende i fredags for at få tjekket hende sådan generelt, og der er ingenting

Hvordan får jeg hende til at sove bedre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Er simpelthen lige ved at gå ud af mit gode skind...  Har en datter på 6 måneder... hun synes bestemt at hun ikke skal sove om dagen...

flaske kl 7.45...

sov fra 7.50-8.45

flaske 10.45

sov fra 11.50-12.25

flaske 14.00

sov fra 15.20-15.40

så sover hun nok omkring kl 18, og så vågner hun nok omkring 5-6 stykker imorgen tidlig...

Sådan ser 4 ud af syv dage ud - ved simpelthen snart ikke hvad jeg skal gøre... var til læge med hende i fredags for at få tjekket hende sådan generelt, og der er ingenting

tror ikke der er så meget at gøre .. min søn bliver 6mdr på søndag .. han sover heller ikke ret meget om dagen, hvilket jo godt kan være hårdt at være på hele tiden .. men tror simpelthen at det skyldes de sover så godt om natten ..

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

tror ikke der er så meget at gøre .. min søn bliver 6mdr på søndag .. han sover heller ikke ret meget om dagen, hvilket jo godt kan være hårdt at være på hele tiden .. men tror simpelthen at det skyldes de sover så godt om natten ..

problemet er bare at hun er træt... når hun så har været oppe i 4 timer ligger jeg hende hen og sove, med det resultat at hun sover 20 minutter og stadig er træt når hun vågner - men ikke til at få til at sove  ved bare ikke lige hvordan jeg skal takle det, for der er bare ingen tid til storebror når jeg henter ham i børnehave

Anmeld

13. oktober 2011

K&S

Anonym skriver:

flaske kl 7.45...

sov fra 7.50-8.45

flaske 10.45

sov fra 11.50-12.25

flaske 14.00

sov fra 15.20-15.40

Hun sover jo rigtig mange timer om natten, så jeg tror ikke, du kan forvente, at hun sover så meget i løbet af dagen.

Kan hun slet ikke holde sig vågen i længere perioder om dagen, får så kunne hun måske sove en lidt længere lur?

Anton er 14 måneder nu og han har aldrig sovet specielt meget om dagen - han har gerne taget en 2-3 lure af max. en ½-1 times tid.

Nu kan han godt finde på at sove 10 min. middagslur og ikke andet fra klokken 7.30 om morgenen til klokken 19.00 om aftenen - det har han gjort en del gange siden han startede i DP, da han var 10 måneder. Nogle dage er han i hopla og det kan ikke mærkes, andre dage er han meget pylret og ved at drive os til vanvid, for sove - DET VIL HAN IKKE....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.