bækkenløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

rogerrasch

hej alle, jeg er gravid i uge 23 men har ondt i højre side nederst specielt når jeg løfter højre ben for højt, kan det være tegn på bækkenløsning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

rogerrasch

opper den lige 

Anmeld

12. oktober 2011

Henriette Aaby

Jeg er selv plaget af grum BL. Og så vidt jeg ved kan smerterne sidde forskellige steder, eller alle steder på en gang. Smerterne kan være i lænden og trække ned i benene og op i ryggen enten i begge sider eller den ene af siderne. Det kan også være slemme smerter i skambenet.  

Hvis du vil være sikker, synes jeg, du skal kontakte din læge. De ved hvor de skal trykke. Avs

Håber det gav lidt mening det jeg lige skrev

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

12. oktober 2011

rogerrasch

Henriette Aaby skriver:

Jeg er selv plaget af grum BL. Og så vidt jeg ved kan smerterne sidde forskellige steder, eller alle steder på en gang. Smerterne kan være i lænden og trække ned i benene og op i ryggen enten i begge sider eller den ene af siderne. Det kan også være slemme smerter i skambenet.  

Hvis du vil være sikker, synes jeg, du skal kontakte din læge. De ved hvor de skal trykke. Avs

Håber det gav lidt mening det jeg lige skrev

Mange hilsner

Henriette

det hjalp utrolig meget tak for hjælpen ser lige tiden an om det også gør ondt i morgen og ellers ringer jeg til lægen imorgen

Anmeld

12. oktober 2011

Henriette Aaby

rogerrasch skriver:

det hjalp utrolig meget tak for hjælpen ser lige tiden an om det også gør ondt i morgen og ellers ringer jeg til lægen imorgen

Det var godt Jeg krydser fingere for du slipper, for hold op det er træls!!!

God bedring

Anmeld

12. oktober 2011

rogerrasch

Henriette Aaby skriver:

Det var godt Jeg krydser fingere for du slipper, for hold op det er træls!!!

God bedring

kunne jeg godt forestille mig har været så heldig at undgå smerter indtil nu og der er altså alligevel et godt stykke tid til terminen endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.