Hvad ved/håber du på mht. køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Truddi

Ja- selvfølgelig ønsker vi alle os bare et super sundt og raskt barn, meeen, selvom mange nødig vil indrømme det- håber I så på et bestemt køn? Kender i allerede kønnet, eller har I tænkt jer at få det at vide når muligheden byder sig?

Var til endnu en NF idag da vi ikke var langt nok henne sidst. Nu målte baby hele 6,8 cm og var såååå fin :-D Sygeplejersken kom endda med et kvalificeret bud på kønnet- en PIGE Der var slet ingen tap at se, hun kunne dog intet garantere, men lød alligevel rimelig sikker.... Uuuuh er glad!! Har nok altid haft et lille ønske om at få en datter- en søn ville også være SUPER, men HVIS jeg måtte vælge, så... Ja..  Kæresten har det dog modsat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

CaWi

Vi bliver selvfølgelig glade, lige meget hvad det bliver, men manden håber på en dreng, og jeg har nu altid ønsket mig en pige.

Har dog på fornemmelsen at det bliver en dreng, så nu må vi bare vente og se

Anmeld

13. oktober 2011

SLC

Vi vil ikke vide kønnet  . . men har på fornemmeren det bliver en dreng. . Kæresten har ikke noget på fornemmelsen, han har dog også en af hver i forvejen

Anmeld

14. oktober 2011

Bette-mor9o

Vi har en dreng i forvejen,  så en pige ville ikke skade .
Men jeg ønsker bare barnet er sund og rask.

Anmeld

15. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Truddi skriver:

Ja- selvfølgelig ønsker vi alle os bare et super sundt og raskt barn, meeen, selvom mange nødig vil indrømme det- håber I så på et bestemt køn? Kender i allerede kønnet, eller har I tænkt jer at få det at vide når muligheden byder sig?

Var til endnu en NF idag da vi ikke var langt nok henne sidst. Nu målte baby hele 6,8 cm og var såååå fin :-D Sygeplejersken kom endda med et kvalificeret bud på kønnet- en PIGE Der var slet ingen tap at se, hun kunne dog intet garantere, men lød alligevel rimelig sikker.... Uuuuh er glad!! Har nok altid haft et lille ønske om at få en datter- en søn ville også være SUPER, men HVIS jeg måtte vælge, så... Ja..  Kæresten har det dog modsat.

Frederic ønsker sig en lillesøster og har allerede malet hans gulv oppe i træhulen lyserødt; så kan lillesøster nemlig også være med oppe og lege i min hule...

Han har for noget tid siden fundet den yndigste kjole, som han bare måtte have med hjem til lillesøster...

Sidste weekend hvor vi havde været ude hele formiddagen og skulle ins og spise middagsmad, sagde vi at nu skulle vi ind og spise... frederic kigger søgende rundt og siger; hvor er min lillesøster henne? hun skal også med ind og spise...

Han har dog også sagt at det ikke gør noget hvis det er en lillebror..

Vi vil gerne vide det, så vi ved om det er pigetøjet vi skal hive frem eller drengetøjet. Vi vidste det også med frederic..

Anmeld

31. oktober 2011

Gaia

Vil herne have en pige til, men en dremg skal være lige så hjertelig velkommen. Jeg tænker nok mest på genbrug af alt tøjet bliver nemmere med en pige..men så igen med en lille dreng får jeg lov at shoppe igen og samtidig oplever jeg glæden ved at have en af hver. Så tja..nu jeg tænker over det så er kønnet nok lige meget . Har bestilt tif til kønsscanning på lørdag glæææder mig kan bare ikke vente til 20 ugers scanningen..tihi er utålmodig ved det godt .

Anmeld

1. november 2011

mille25

jeg var til kønsscanning i onsdags da jeg var 16+6...og vi skal have en lille pige....smil...

Anmeld

3. november 2011

Truddi

Vi var også til kønsscanning idag, vi venter også en smuk lille pige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.