For syv søren da osse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Jeg skulle lige til at skrive - YES YES YES den var god nok, da jeg skrev i en anden tråd at du sikkert snart stod med en positiv test

Håber I når frem til en fælles "løsning"  

Ha ha:0)

Jamen, jeg tror bestemt min mand ved at jeg mener det. Jeg har haft tre gode graviditeter uden de store kvaler, og tre fantastiske fødsler som er gået lige efter bogen og uden bristninger eller nogle former for komplikationer. Og bedst af alt 3 rakse børn og jeg er så bange for at 4 gange skulle de gå galt at baby ikke er okay eller at fødsel bliver helt frygtelig. Så jeg tør faktisk ikke, sammen med at jeg ikke orker flere lorte bleer, søvnløse nætter, flaske og grød helvede og så bliver børnene jo også 6 og 14 og 18 år osv:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

He he, håbede også at jeg kunne tage nogen ved næsen:0)

Og det lykkedes, og ja det var sku sødt sagt af min mand. Bliver da selv grebet af Eeeeeeeeeeeeeeej det kunne være hyggeligt, men nej, ikke flere lorte bleer, søvnløse nætter, flasker og grød helvede og så bliver de jo også 6 og 14 år og skal til gymnastik og får kærester. Nej 3 må være nok:0)

ja nu må det da være tid til at pleje jeres forhold..  

men det er sku en frisk tanke, efter 2 lige efter hinanden. det er ikke alle mænd der ville være klar på det..

det kan være i begge er klar om 5-6 år..

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det plejer jo som regl og være omvendt

Ja det har du ret i:0)

Anmeld

12. oktober 2011

dorthemus

Hahaha go for it!!

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

Dorthe1986 skriver:

Hold da fast, troede sku lige

Men ja det er sjovt som det kan ændre sig

He he,

Ja det er sjovt, meeeeeeeeeeeeen ikke så sjovt at jeg hopper på den:0)

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

dorthemus skriver:

Hahaha go for it!!

Ha ha:0)

No way my dear:0)

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

SussieThyssen skriver:

Hehe..tænk at have en mand, der i den grad lider af yngelplejeinstinkt

Det er da et eller andet sted dejligt.

Sådan var min kusines mand også, så de fik...7

Men din mand må jo synes at du er noget af det dejligste som gravid og at det at få børn bare er fantastisk.

Meeen..se nu tiden an..det kan jo være du også går hen og får kuk i ynglefjerene...en gang til

Kærligst
Sussie

Åhh hvor er det en sød kommentar:0) Ja jeg skulle måske sætte merre pris på ham:0) Han synes jo jeg er helt fantastisk, sikke et skulderklap i min rolle som mor han giver mig:0)

Ohh 7 børn - det er maaaaaaaaaaaaaaaange:0)

Anmeld

12. oktober 2011

SussieThyssen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, kuk i ynglefjerene   

Anmeld

12. oktober 2011

SussieThyssen

Valle81 skriver:

Åhh hvor er det en sød kommentar:0) Ja jeg skulle måske sætte merre pris på ham:0) Han synes jo jeg er helt fantastisk, sikke et skulderklap i min rolle som mor han giver mig:0)

Ohh 7 børn - det er maaaaaaaaaaaaaaaange:0)

Ja MON ikke.

Du skal nu lige have en lille sjov historie....

Min far var lidt af en drillepind, og engang da vi var ude og besøge min kusine og hendes familie..jeg tror hun havde nr 5 i maven på det tidspunkt, var vi rundt og bese gården som de boede på.
Nå vi kom over i stalden, og der gik der så en lille and rundt og snaskede gemytligt i staldgangen.
Min kusine slog ud med hånden mod anden og sagde:
- Ja se vores tamme and..er den ikke sød?

Hvorefter min far kiggede på den..så på min kusines runde mave og sagde drillende:
- Det der...det er skutte nogen and.....det er storken, der er slidt ned! 

Anmeld

12. oktober 2011

moars

SussieThyssen skriver:

Hvorefter min far kiggede på den..så på min kusines runde mave og sagde drillende:
- Det der...det er skutte nogen and.....det er storken, der er slidt ned! 

ha ha ha! den var sød !

til ts:jeg har også sådan en mand der konstant er skruk. Har dog haft en del komplikationer og to aks, det seneste i fuld narkose hvor jeg først så min søn lææææænge efter, så jeg ved ikke om jeg nogensinde tør igen...og priser mig lykkelig over dem jeg har nu.... og efter de to aks begrænser det også hvor mange der kan følge efter

Men jeg kan bestemt godt se dine argumenter, og den første er tid er bare HÅRD (siger en mor der ikke har prøvet at have teenagere endnu)...nu er tiden måske også hvor du kan have noget tid til DIG!....

Men de er nu SKØNNE de unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.