1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

minbaby

Hejsa

Tænk jer nu er der allerede gået et år siden vi begyndte at få vores dejlige oktober bebser.

For vores vedkommende har det været et helt fantastisk år. Lærke har været det nemmeste og dejligste barn man kan forestille sig.

Lærke blev 1 år i lørdags, den 8. oktober. Det blev fejret med hele familien til brunch. Hun fik en masse dejlige gaver og var i højt humør hele dagen.

Hvordan går det ved i andre? og sæt gerne fødselsdag billeder ind.

Jeg starter her med lidt billeder af vores nu store pige på hendes 1 års dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

2babygirls

minbaby skriver:

Hejsa

Tænk jer nu er der allerede gået et år siden vi begyndte at få vores dejlige oktober bebser.

For vores vedkommende har det været et helt fantastisk år. Lærke har været det nemmeste og dejligste barn man kan forestille sig.

Lærke blev 1 år i lørdags, den 8. oktober. Det blev fejret med hele familien til brunch. Hun fik en masse dejlige gaver og var i højt humør hele dagen.

Hvordan går det ved i andre? og sæt gerne fødselsdag billeder ind.

Jeg starter her med lidt billeder af vores nu store pige på hendes 1 års dag.

Stooort tillykke med Lærke !!!

Vi fejrede også Madeleine lørdag, søndag og mandag i dagplejen.
Hun er blevet så forkælet med gaver og opmærksomhed, og har ikke kunnet sove mens vi havde gæster hehe.

Madeleine blev 1 år d. 10

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2011

minbaby

Tina&Martin skriver:

Stooort tillykke med Lærke !!!

Vi fejrede også Madeleine lørdag, søndag og mandag i dagplejen.
Hun er blevet så forkælet med gaver og opmærksomhed, og har ikke kunnet sove mens vi havde gæster hehe.

Madeleine blev 1 år d. 10

Ej hvor er hun kær

Det er slet ikke til at forstå der er gået et år vel??

Jeg havde ikke lige fanget at der var en af de skønne uger fra oktober gruppen der havde fået den magiske fødselsdato. Den må være nem for familien at huske

Anmeld

13. oktober 2011

2babygirls

minbaby skriver:

Ej hvor er hun kær

Det er slet ikke til at forstå der er gået et år vel??

Jeg havde ikke lige fanget at der var en af de skønne uger fra oktober gruppen der havde fået den magiske fødselsdato. Den må være nem for familien at huske

Synes det er heeeelt forfædeligt at der allerede er gået et år.
Min baby kvalitetstid er blevet til fars pige, så jeg er kun god når far ikke er her, snøøøøft.

Jo, lidt heldig må man godt være når man selv havde fødselsdag fredag d. 13 sidste år, hæhæ.

Hver gang vi skal nævne hendes cpr nr siger folk nååååårh, den er nem at huske, og så kan vi aldrig huske de 4 sidste

Anmeld

13. oktober 2011

minbaby

Tina&Martin skriver:

Synes det er heeeelt forfædeligt at der allerede er gået et år.
Min baby kvalitetstid er blevet til fars pige, så jeg er kun god når far ikke er her, snøøøøft.

Jo, lidt heldig må man godt være når man selv havde fødselsdag fredag d. 13 sidste år, hæhæ.

Hver gang vi skal nævne hendes cpr nr siger folk nååååårh, den er nem at huske, og så kan vi aldrig huske de 4 sidste

Nej I skal jo ikke have det for nemt

Jeg blliver ved med at bytte rundt på Lærke's de sidste 4, så får altid af vide... det kan ikke passe for det er en dame på 100 år der har det nummer.. Nå ups vi prøver lige igen

Her er mors lille hygge/putte pige også skiftet ud med fars store bullerbasse pige.

Anmeld

13. oktober 2011

2babygirls

minbaby skriver:

Nej I skal jo ikke have det for nemt

Jeg blliver ved med at bytte rundt på Lærke's de sidste 4, så får altid af vide... det kan ikke passe for det er en dame på 100 år der har det nummer.. Nå ups vi prøver lige igen

Her er mors lille hygge/putte pige også skiftet ud med fars store bullerbasse pige.

Haha, det samme gør vi. Faktisk oprettede lægen hende med de forkerte tal, fordi vi byttede dem rundt. WUps.... Så kunne de lære at sende det sygesikringskort ud i tide..

Åhhh, ønsker mig en lille dreng næste gang.. De æææælsker moar helt ind til de er 3-4 år... Hvad jeg har hørt hæhæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.