Bolde til fischer price giraffen søges hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.024 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

6800

Vi har Fischer Price giraffen hvor man putter bolde i munden, men nu er boldene væk, kan simpelthen ikke finde dem...og Madicken er SÅ glad for den, men den er lidt svær at bruge den uden boldene...så er der nogle der har nogle til at ligge, måske en hvor jeres giraf er gået i stykker??? man kan nemlig ikke købe dem seperart....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

6800

6800 skriver:

Vi har Fischer Price giraffen hvor man putter bolde i munden, men nu er boldene væk, kan simpelthen ikke finde dem...og Madicken er SÅ glad for den, men den er lidt svær at bruge den uden boldene...så er der nogle der har nogle til at ligge, måske en hvor jeres giraf er gået i stykker??? man kan nemlig ikke købe dem seperart....

op

Anmeld

14. oktober 2011

Karo

Hej

Jeg har denne fra ficher price, hvor der følger 3 bolde med. Jeg ved ikke om det er de samme, men hvis det er kan du få hele dyret for 20 pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

bullerbassen

6800 skriver:

Jeg har 2 små bolde til en ficher price aktivitet

Ved ikke om det er de samme

Anmeld

14. oktober 2011

6800

bullerbassen skriver:

Jeg har 2 små bolde til en ficher price aktivitet

Ved ikke om det er de samme

gider du prøve at måle dem?

Anmeld

14. oktober 2011

6800

Karo skriver:

Hej

Jeg har denne fra ficher price, hvor der følger 3 bolde med. Jeg ved ikke om det er de samme, men hvis det er kan du få hele dyret for 20 pp

Den vil jeg gerne købe

Anmeld

14. oktober 2011

bullerbassen

6800 skriver:

gider du prøve at måle dem?

Du kan se dem på dette billede ( orange & grøn )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2011

6800

bullerbassen skriver:

Du kan se dem på dette billede ( orange & grøn )

Det kunne godt ligne dem...hvad vil du have for dem?

Anmeld

14. oktober 2011

bullerbassen

6800 skriver:

Det kunne godt ligne dem...hvad vil du have for dem?

det ved jeg ikke , hvad vil du give ??

Det er den gule giraf hvor man putter dem i munden ikke , for den har vi også haft og der passede de til.

Anmeld

14. oktober 2011

Käte

Jeg har den samme giraf med samme problem og jeg har også ledt over alt men tænker at de måske i en hobby butik har nogle hvide eller klare plastbolde til hobby brug man måske kan bruge jeg prøver i hvert fald at kigge der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.