Uge 32+5 - snart overstået.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Isabeau

Hej!

Ja, jeg ved jeg brokker mig gang på gang, men det er bare ikke så sjovt denne gang og være gravid, og trøster mig med at tiden går hurtigt.

Maven er så tung nu, syns´ jeg, bukserne strammer, så jeg må rende rundt i joggingtøj hele tiden, eller legging Savner mine jeans...

Desuden har jeg måtte smide min ring nu - vand i fingrene (og fødderne.)

Men ud over det, står vægten stille, vi skal til ekstra scanning d. 28. okt., og jeg mangler kun og få sat en hylde op på lillesøsters værelse, samt pakke tasken, så er jeg klar (så´n da...)

Ps. Håber ikke, I er sarte - det ene billede viser et bryst  Det første billede er som hun næsten altid ligger om aftenen. Fuldstændig akavt og i den ene side... Av! Siger jeg bare nogle gange.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

malliebooh

Flotte mave 

Anmeld

12. oktober 2011

4kløver

Flot mave... Hvor sjovt fister her ligger også i den ene side om aften

Anmeld

12. oktober 2011

Nessie

Flot mave, og det ser altså sjovt ud, når de lægger sig i den ene side

Anmeld

12. oktober 2011

maria_wlt

Flash back siger jeg bare... Hele bulen sidder præcis hvor den skal hva

Hun hygger sig rigtig derinde

Anmeld

12. oktober 2011

banditten2011

Isabeau skriver:

Hej!

Ja, jeg ved jeg brokker mig gang på gang, men det er bare ikke så sjovt denne gang og være gravid, og trøster mig med at tiden går hurtigt.

Maven er så tung nu, syns´ jeg, bukserne strammer, så jeg må rende rundt i joggingtøj hele tiden, eller legging Savner mine jeans...

Men ud over det, står vægten stille, vi skal til ekstra scanning d. 28. okt., og jeg mangler kun og få sat en hylde op på lillesøsters værelse, samt pakke tasken, så er jeg klar (så´n da...)

Ps. Håber ikke, I er sarte - det ene billede viser et bryst  Det første billede er som hun næsten altid ligger om aftenen. Fuldstændig akavt og i den ene side... Av! Siger jeg bare nogle gange.

Flot mave

ja det er ret morsomt som de nu kan finde på at lægge sig der inde

Anmeld

12. oktober 2011

Tullemuzz

Isabeau skriver:

Hej!

Kender det kun alt for godt er i 38+0 nu og tiden er nermest gået i stå, er ved og få flip nu vil jeg snart have min lille baby i armene folk spørger heæe tiden om der ikke snart sker noget og for hver gang bliver jeg bare mindre utoldmodig.....

Anmeld

13. oktober 2011

Isabeau

Tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.