Hvilken træning kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg ved ikke hvor godt billedet viser det, men dér hvor de røde pile pejer, er jeg bredest på kroppen  og er efterhånden ret ked af det. Det ser så grimt ud, når jeg ser mig selv nøgen i spejlet...  Jeg er ellers en normalvægtig pige, men det dér generer mig bare vildt.

Er der nogle gode øvelser til at træne det fedt væk + evt gerne lidt fra den øvrige del af lårene + numse ??

Går til body pump i fitness, men tør ikke rigtig spørge intruktøren om mit problem. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Loa

Træning er desværre ikke min stærke side, men opper den da lige, og håber nogle kan give dig svar

Anmeld

12. oktober 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hej

Jeg ved ikke hvor godt billedet viser det, men dér hvor de røde pile pejer, er jeg bredest på kroppen  og er efterhånden ret ked af det. Det ser så grimt ud, når jeg ser mig selv nøgen i spejlet...  Jeg er ellers en normalvægtig pige, men det dér generer mig bare vildt.

Er der nogle gode øvelser til at træne det fedt væk + evt gerne lidt fra den øvrige del af lårene + numse ??

Går til body pump i fitness, men tør ikke rigtig spørge intruktøren om mit problem. 

hvor i landet bor du henne ?

curves træningscenter for kvinder http://curves.dk/ hjalp min veninde ( og er nu igang med mig) med at ferne cm.. og det hjalp på hesndes lårbasser

Anmeld

12. oktober 2011

Nemesis

uhh det er elastik øvelserne..altså hvor du har en elastik om anklerne og stepper..MEGA hårdt og man syrer så meget til.

Du kan da sagtens spørge din instruktør..det er da det han er der for.

:-) Sisse

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

hvor i landet bor du henne ?

curves træningscenter for kvinder http://curves.dk/ hjalp min veninde ( og er nu igang med mig) med at ferne cm.. og det hjalp på hesndes lårbasser

Tak for svar

Jeg bor i sønderjylland 

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

uhh det er elastik øvelserne..altså hvor du har en elastik om anklerne og stepper..MEGA hårdt og man syrer så meget til.

Du kan da sagtens spørge din instruktør..det er da det han er der for.

Har du nogle links til hjemmesider hvor man evt kan læse mere om det?

Anmeld

12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Træning er desværre ikke min stærke side, men opper den da lige, og håber nogle kan give dig svar

Tak for det 

Anmeld

12. oktober 2011

Nemesis

Anonym skriver:

Har du nogle links til hjemmesider hvor man evt kan læse mere om det?

nej desværre ikke, jeg fik øvelserne fra min instruktør og kan ikke finde det på nettet.

Anmeld

13. oktober 2011

eElak

Min umiddelbare tanker:

Squat  - du ved, hvor du stritter med røven og hviler vægten på hælene

Lunges - hvor du har det ene ben foran det andet, og så "går ned" imens du har vægten på det bagerste ben. og knæet må ikke kommer foran foden (forrest that is)

Men disse 2 øvelser kan jeg forestille mig at du allerede kender fra bodypump.

Spørg evt. underviseren om personen har nogle gode ideer ;-)

Ellers er der også en der forslåer en stærk elastik..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.