Hvornår bestilte i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

christinak

Hej tøserJeg har lige været til nf-scanning og det gik fint.Så nu er det jeg vil hører hvornår bestilte i jeres barnevogn?Vi har udset os en Odder zip vogn med x Dream stel og der er 13 ugers leveringstid på plus et par uger hvor de har julelukket.Jeg har termin den 24 april og ved ikke rigtig hvornår vi skal bestille vognen så det ikke blir for sent, men er samtidig også bange for at noget stadig kan gå galt da jeg kun er 12+1 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Brams

Vi bestilte i slut maj/start juni (kan ikke helt huske det) og jeg fødst i slut oktober. Vi kom ind over sommerferien hvor Emmaljunga, som vi har valgt, lukker ned, så vi ville gerne være i god tid og det anbefalede de også i butikken

Anmeld

12. oktober 2011

christinak

Brams skriver:

Vi bestilte i slut maj/start juni (kan ikke helt huske det) og jeg fødst i slut oktober. Vi kom ind over sommerferien hvor Emmaljunga, som vi har valgt, lukker ned, så vi ville gerne være i god tid og det anbefalede de også i butikken

Vi kommer også ind i juleferien ved Odder så de sir også i butikken at det skal være nu her vi skal bestille synes bare det er tidligt

Anmeld

12. oktober 2011

Christina.78

man kan jo godt bestille den og få den opbevaret i butikken..skulle der ske noget går det jo ikke værre at butikken beholder vognen og sælger til anden side (går jeg ud fra)

Anmeld

12. oktober 2011

AndreasMor84

Vi bestilte vores nogle uger efter NF.. vi lod den bare stå i butikken og mine forældre hentede den først, da vores søn var blevet født og betalte den også først dér

Anmeld

12. oktober 2011

GUSO

christinak skriver:

Hej tøserJeg har lige været til nf-scanning og det gik fint.Så nu er det jeg vil hører hvornår bestilte i jeres barnevogn?Vi har udset os en Odder zip vogn med x Dream stel og der er 13 ugers leveringstid på plus et par uger hvor de har julelukket.Jeg har termin den 24 april og ved ikke rigtig hvornår vi skal bestille vognen så det ikke blir for sent, men er samtidig også bange for at noget stadig kan gå galt da jeg kun er 12+1 idag

Hej.. Jeg bestilte slut oktober og havde termin 04 april. Jg syntes også det var tidligt men fik afvide der var lang ventetid og med risiko for fortidlig fødsel og havde termin i påsken, betilte jeg så tidligt, hellere den står lidt længere tid i butikken end at den kommer efter fødsel, bestilte også en Odder..

Anmeld

12. oktober 2011

lilledittemor

christinak skriver:

Vi bestilte vores da jeg var ca. fire måneder henne..

Men vi bestilte den bare, og betalte et a'conto på 100kr, så hvis der gik noget galt, så hang vi ikke på den..

Den står stadig i butikken og er ikke betalt endnu

Anmeld

12. oktober 2011

Louiiiise

Vi bestilte en emmaljunga barnevogn allerede da jeg var 8 uger henne, da der var sommer udsalg.

Den står ude i butikken i mit navn, vii betaler først den dag vi henter barnevognen

Anmeld

12. oktober 2011

christinak

GUSO skriver:

Hej.. Jeg bestilte slut oktober og havde termin 04 april. Jg syntes også det var tidligt men fik afvide der var lang ventetid og med risiko for fortidlig fødsel og havde termin i påsken, betilte jeg så tidligt, hellere den står lidt længere tid i butikken end at den kommer efter fødsel, bestilte også en Odder..

Ja det er rigtig nok, ved du om man betaler vognen med det samme?

Anmeld

12. oktober 2011

christinak

Ditte_Marie skriver:

Vi bestilte vores da jeg var ca. fire måneder henne..

Men vi bestilte den bare, og betalte et a'conto på 100kr, så hvis der gik noget galt, så hang vi ikke på den..

Den står stadig i butikken og er ikke betalt endnu

Det var smart, det vidste jeg ikke kan kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.