bange :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

pemiro

Hej alle..
Åh jeg er så bange for noget er galt.. Har aldrig før været gravid, så ved jo ikke hvordan det foregår hvis man kan sige det sådan..
Jeg er idag 6+0 ifølge mine egne beregninger, skal nemlig først til lægen på tirsdag, da han ikke havde tid før.
Igår oplevede jeg at der kom noget lyserødt udflåd på papiret da jeg tørrede mig efter jeg havde tisset.
En times tid senere kom der så noget brunligt på papiret..
Håber virkelig ikke det betyder jeg har mistet den lille MEGET ønskede spire...

Men hvis jeg har mistet den, kan lægen vel se/måle det på tirsdag mon ikke?

Har nogle af jer oplevet det samme?

Hilsen en meget nervøs gravid fra odense...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

MSM

pemiro skriver:

Hej alle..
Åh jeg er så bange for noget er galt.. Har aldrig før været gravid, så ved jo ikke hvordan det foregår hvis man kan sige det sådan..
Jeg er idag 6+0 ifølge mine egne beregninger, skal nemlig først til lægen på tirsdag, da han ikke havde tid før.
Igår oplevede jeg at der kom noget lyserødt udflåd på papiret da jeg tørrede mig efter jeg havde tisset.
En times tid senere kom der så noget brunligt på papiret..
Håber virkelig ikke det betyder jeg har mistet den lille MEGET ønskede spire...

Men hvis jeg har mistet den, kan lægen vel se/måle det på tirsdag mon ikke?

Har nogle af jer oplevet det samme?

Hilsen en meget nervøs gravid fra odense...

Kan godt forstå dinn bekymring, og skal da ikke kunne sige om der er noget galt eller ej. MEN i min sidste graviditet kom der også en smule blod på toiletpapiret og der var ikke noget galt. Fik at vide at det var meget normal at bløde en lille smule.

for at alt er som det skal være!!

Anmeld

12. oktober 2011

pemiro

MSM skriver:

Kan godt forstå dinn bekymring, og skal da ikke kunne sige om der er noget galt eller ej. MEN i min sidste graviditet kom der også en smule blod på toiletpapiret og der var ikke noget galt. Fik at vide at det var meget normal at bløde en lille smule.

for at alt er som det skal være!!

Årh tusind tak for dit svar..
Man bliver bare så bekymret, og synes pludselig der er længe til tirsdag..
Jeg har dog stadig kvalme og meget ømme bryster, så det får mig til at tro på den stadig er der.

Synes også bare det er lidt svært her i starten.
Min kæreste er ude og rejse, så er helt alene. Og han ved det ikke engang endnu, da jeg fandt ud af det den dag han rejste.
Så har ikke andre end baby.dk at trække på lige nu hehe...

Men tusind tak for dit svar, er sikker på det også er fredeligt for mig så

Anmeld

13. oktober 2011

majken andesen

det er også meget normalt med lidt brunligt udflåd imens man er gravid... men lægen kan helt sikkert svare dig

krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.