Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

pemiro

Hej alle.
Har lige et spørgsmål.
Efter mine beregninger er jeg idag (6+0) og igår oplevede jeg noget jeg selv synes var mærkeligt..
Jeg har overhovedet ikke blødt på noget som helst tidspunkt før, men igår da jeg tissede kom der noget meget svagt lyserødt udflåd på papiret da jeg tørrede mig. Jeg læste på nettet at det kunne være meget normalt.
Ca en time senere da jeg skulle tisse igen, kom der så noget brunt på papiret da jeg tørrede mig. Vil tro det måske har kunne fylde omkring en halv teske (så i lige har en ide om hvor meget det var).
Her til morgen var der ingenting.

Har i oplevet det før? Og betyder det man har aborteret eller er det helt normalt?
Har slet ingen smerter haft, udover menslignende smerter, som jeg har haft faktisk siden jeg skulle ha haft min mens, så går ud fra det bare er det man kalder ligamentsmerter.

Håber nogle kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Kofoed.

Vil vende den med lægen når du skal derhen. Men så længe det ikke er værre end det eller du ikke har smerter, så kan du tage den med ro. Dog kan man aldrig sige aldrig.

Jeg har to gange i min sidste graviditet blødt halv meget frisk blod og det var nok pga livmoder var meget fuldt og de små blodkar nemt brastede. Men har hele vejen igennem haft udfåld og i startet var det bruntlig (gammel blod). Så det kan nemt ikke betyde noget, men vær obs på det og kontakt læge, hvis du føler du har behov for det eller det bliver værre.

Anmeld

12. oktober 2011

pemiro

Kofoed. skriver:

Vil vende den med lægen når du skal derhen. Men så længe det ikke er værre end det eller du ikke har smerter, så kan du tage den med ro. Dog kan man aldrig sige aldrig.

Jeg har to gange i min sidste graviditet blødt halv meget frisk blod og det var nok pga livmoder var meget fuldt og de små blodkar nemt brastede. Men har hele vejen igennem haft udfåld og i startet var det bruntlig (gammel blod). Så det kan nemt ikke betyde noget, men vær obs på det og kontakt læge, hvis du føler du har behov for det eller det bliver værre.

tusind tak for svar..
jeg håber også på det "bare" er fordi livmoderen er sart...
jeg har lidt overvejet om det kan skyldes at jeg nyser helt vildt lige for tiden, om det kan have løsnet lidt blod i den sarte livmoder. men ja, jeg vender den med lægen på mandag og håber på en scanning der kan vise hjertebank.
går alligevel lidt ud fra at jeg skal scannes for at udregne terming, da jeg ikke kender min cyklus pga ppiller..
men åhh hvor er det forfærdeligt med al den nervøsitet man skal igennem i en graviditet...

Anmeld

12. oktober 2011

AndreasMor84

jeg oplevede det samme i uge 7 og 11 - det havde ingen betydning

Anmeld

12. oktober 2011

pemiro

AndreasMor2011 skriver:

jeg oplevede det samme i uge 7 og 11 - det havde ingen betydning

tak for svar..
det beroliger lidt at høre andre har oplevet det samme...

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

pemiro skriver:

tusind tak for svar..
jeg håber også på det "bare" er fordi livmoderen er sart...
jeg har lidt overvejet om det kan skyldes at jeg nyser helt vildt lige for tiden, om det kan have løsnet lidt blod i den sarte livmoder. men ja, jeg vender den med lægen på mandag og håber på en scanning der kan vise hjertebank.
går alligevel lidt ud fra at jeg skal scannes for at udregne terming, da jeg ikke kender min cyklus pga ppiller..
men åhh hvor er det forfærdeligt med al den nervøsitet man skal igennem i en graviditet...

Og kan kun sige, det går ikke over efter fødselen

Håber du for en scanning, om den så på papiret hedder en terminsscnning, det er jo lige meget

Anmeld

12. oktober 2011

pemiro

Kofoed. skriver:

Og kan kun sige, det går ikke over efter fødselen

Håber du for en scanning, om den så på papiret hedder en terminsscnning, det er jo lige meget

Nej det gør det jo nok ikke hehe
Ved du om
Man altid kommer til scanning for udregning af termin hvis man ikke er sikker? Eller venter de nogle gange bare til de tror man er langt nok til en nf scanning?

Anmeld

12. oktober 2011

Kofoed.

pemiro skriver:

Nej det gør det jo nok ikke hehe
Ved du om
Man altid kommer til scanning for udregning af termin hvis man ikke er sikker? Eller venter de nogle gange bare til de tror man er langt nok til en nf scanning?

Vis der er stor tvivl om termin, så kan man, men er det kun et par dages tvivl, så venter man til NF.

Anmeld

12. oktober 2011

MetteS81

Jeg oplevede det samme og det var ik noget...havde heller ingen smerter og alt var ok. Tror det er meget normalt at man bløder lidt fx kan det være der hvor den normale menstraution skulle have været, eller det kan også være en rift på livmoderhalsen...Men tjek lige med lægen for en sikkerheds skyld så du ik skal gå og tænke over det..

Mht terminsscanningen: min menstraution var også uregelmæssig så jeg blev sendt afsted i uge 8 eller 9 så de kunne være sikre på hvor langt jeg var henne. På den måde ved de også hvornår NFscanningen skal foregå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.