Et lille piv piv indlæg her fra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober 2011

Dinsen

Hej piger... 

Åhh har bare været så skidt de sidste dage.. Lider af epilesi, og det har faktisk været nogenlunde under kontrold den sidste tid... Li indtil i weekenden  har stort set mærket til den hver dag, heldigvis ikke kramper hver dag.. Men har i morgen haft en krampe anfald, og det resulaterede self, i at jeg fald om... Jeg er som ik så bekrymret for mig selv, men er så nervøs for li at flade direkte ned på maven, og hvad kan der så ske??  Viste godt at når jeg blev gravidt, ku de havde en indvirkning på min epilepsi... Men derfor bliver jeg alligelvel noget påvirket af det.. Og ligeledes min kæreste, han er så begrymret for jeg er alene, for jeg kan altså falde så uheldig at jeg slår hovedet voldsom, så der går længere tid til jeg kommer til mig selv.. Det betyder jo også at jeg ikke får nok ilt, og det går self.også ud over vores spire...  bliver heldigvis kontroleret af rigtig dygtige læger ofte, men derfor fylder det meget i hverdagen, og spiller self. ind på psyken... 

Ved som ikke hvad jeg vil med dette indlæg... Men trænger bare li til at ynke mig lidt, og det kom så til at gå ud over jer... Beklager!!

til jer, og tak forde i gav jer tid til at læse med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

ledermus

Uhh det må heller ikke være sjovt...Håber du kommer igennem graviditeten uden der sker hverken dig eller den lille spire noget

Anmeld

12. oktober 2011

Mariajny

Dinsen skriver:

Hej piger... 

Åhh har bare været så skidt de sidste dage.. Lider af epilesi, og det har faktisk været nogenlunde under kontrold den sidste tid... Li indtil i weekenden  har stort set mærket til den hver dag, heldigvis ikke kramper hver dag.. Men har i morgen haft en krampe anfald, og det resulaterede self, i at jeg fald om... Jeg er som ik så bekrymret for mig selv, men er så nervøs for li at flade direkte ned på maven, og hvad kan der så ske??  Viste godt at når jeg blev gravidt, ku de havde en indvirkning på min epilepsi... Men derfor bliver jeg alligelvel noget påvirket af det.. Og ligeledes min kæreste, han er så begrymret for jeg er alene, for jeg kan altså falde så uheldig at jeg slår hovedet voldsom, så der går længere tid til jeg kommer til mig selv.. Det betyder jo også at jeg ikke får nok ilt, og det går self.også ud over vores spire...  bliver heldigvis kontroleret af rigtig dygtige læger ofte, men derfor fylder det meget i hverdagen, og spiller self. ind på psyken... 

Ved som ikke hvad jeg vil med dette indlæg... Men trænger bare li til at ynke mig lidt, og det kom så til at gå ud over jer... Beklager!!

til jer, og tak forde i gav jer tid til at læse med!

uha det må også være forfærdeligt for jer. min lillebror har det også. kan du ikke komme til noget ekstra kontrol, når det nu også har indvirkning på den lille bebse i maven? håber alt går vel, og du er okay.

Smutter ikke lige før du har fået en masse

Anmeld

12. oktober 2011

Koen.

Åh lyder slet i sjovt sender et kæmpe

Anmeld

12. oktober 2011

SussieThyssen

Jeg vil da lige give dig et trøsteknus.

Jeg har en mangeårig veninde, som har fået 3 børn, og hver gang har hun trappet ud af medicinen, med det resultat at hun jo fik temmeligt mange anfald under sine graviditeter, men det er gået fint alligevel, også selvom hun jævnligt faldt om.

Så jeg tror du bare skal være obs på hvor du færdes og så ellers passe på dig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. oktober 2011

Dinsen

Hej piger.. mange tak for jeres søde ord, det varmer - især når man syntes det hele ser lidt sort ud.. kan godt være jeg bliver nød til at føje mig og blive sygemeldt.. men syntes bare det vil være så lang tid bare gå hjemme.. men helbredet kommer self. i første række... kram her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.