Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har i lang tid ikke haft lyst til sex med min kæreste. Vi har været i seng sammen 1 gang på 2 1/2 mdr. Det er 1 år siden at vores barn kom til verden. Hvor meget sex har i med jeres mænd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har i lang tid ikke haft lyst til sex med min kæreste. Vi har været i seng sammen 1 gang på 2 1/2 mdr. Det er 1 år siden at vores barn kom til verden. Hvor meget sex har i med jeres mænd.

Det lyder da noget dræbende for jeres parforhold.

Tror du ikke I snart skal se at få taget hånd om det problem?

Vi har ikke noget fastlagt med hvor meget eller hvor ofte. Nogle gange kan det blive til 2-3 gange på en uge...nogle gange bliver det måske 5 gange over et par døgn...og andre gange, kan der godt gå et par uger....men så er vi nu også så tykke bag ørerne at vi dårligt kan gå gennem dørene

Hemmeligheden er, at vi begge to er helt og aldeles forelskede i hinanden, og ved hvor vigtigt det er at holde liv i gnisten.
Og så kan vi begge to lide sex.
Men, der har da også været perioder hvor vi bestemt ikke var helt så aktive pga sygdom og den slags, men der har vi indrettet os efter hinandens behov, forstået på den måde, at den der ikke har haft lyst aldrig er blevet påtvunget noget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.