Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey.. Jeg har de sidste 2 dage her undret mig over hvorfor mit Baby.dk logo sidder i den "forkerte" side og lige oven i "Rodekassen" og "Brevkassen" ... Er det kun på min skærm den er sådan..? ... Et side spørgsmål.. - Jeg kan ik hitte ud af at slette min ticker ! ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Hey.. Jeg har de sidste 2 dage her undret mig over hvorfor mit Baby.dk logo sidder i den "forkerte" side og lige oven i "Rodekassen" og "Brevkassen" ... Er det kun på min skærm den er sådan..? ... Et side spørgsmål.. - Jeg kan ik hitte ud af at slette min ticker ! ?
min er ikke, den er i venstre side som den plejer..
Tullemuzz skriver: Min sidder som den skat
Min sidder som den skat
Kalder du mig lige skat? .... Jeg er smigret.. Hmm... Meget mystisk!!... Har opdateret siden flere gange, slukket bærbaren og tjekket om jeg evt har rettet i nogle indstillinger...
Min er også på sin pind...
Bshizzle skriver: Kalder du mig lige skat? .... Jeg er smigret.. Hmm... Meget mystisk!!... Har opdateret siden flere gange, slukket bærbaren og tjekket om jeg evt har rettet i nogle indstillinger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128