Gravid og mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nu er jeg over halvvejs i min graviditet og har været det i et par uger efterhånden. Den sidste uges tid har jeg så oplevet at når jeg vågner om morgenen så er min nattrøje helt våd lige omkring brystet. Egentlig har jeg bare tænkt nå ok min krop danner sig nok bare mælk allerede nu. Men lige for 2 min siden studerede jeg lige mit bryst  Og opdagede at min "mælk" er gennemsigtig???

Er det normalt under graviditeten og vil det ændre sig når baby er født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Nu er jeg over halvvejs i min graviditet og har været det i et par uger efterhånden. Den sidste uges tid har jeg så oplevet at når jeg vågner om morgenen så er min nattrøje helt våd lige omkring brystet. Egentlig har jeg bare tænkt nå ok min krop danner sig nok bare mælk allerede nu. Men lige for 2 min siden studerede jeg lige mit bryst  Og opdagede at min "mælk" er gennemsigtig???

Det er rimelig gennemsigtigt Især det første tynde mælk (mælken løber først til når baby sutter og får gang i produktionen)

Så det er skam ganske normalt

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

Anonym skriver:

det er helt normalt og den ændrer sig når baby kommer

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Det er rimelig gennemsigtigt Især det første tynde mælk (mælken løber først til når baby sutter og får gang i produktionen)

Så det er skam ganske normalt

Okay, mange tak for svar. Ville lige være sikker at der ikke var noget galt

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Okay mange  tak for svar  Ville lige være sikker at der ikke var noget galt.

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Okay mange  tak for svar  Ville lige være sikker at der ikke var noget galt.

Anmeld

11. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nyd det kun er om natten

Jeg fik kommentaren en dag " Jeg tror du er utæt" midt i netto  det var not nice at stå der og bare have to kæmpe pletter på trøjen....

Men jo den er sådan rimelig gennemsigtig, jeg kan godt klø lidt af det hvis jeg er utæt i min BH så derfor har jeg ammeindlæg i det hjælper en del  

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Nyd det kun er om natten

Jeg fik kommentaren en dag " Jeg tror du er utæt" midt i netto  det var not nice at stå der og bare have to kæmpe pletter på trøjen....

Men jo den er sådan rimelig gennemsigtig, jeg kan godt klø lidt af det hvis jeg er utæt i min BH så derfor har jeg ammeindlæg i det hjælper en del  

Indtil videre har jeg i hvert fald kun selv oplevet at det var om natten bortset fra her for 4-5 minutters tid siden. Men jeg skal nok også have fat i nogle ammeindlæg så jeg ikke lige pludselig står i netto med våde pletter

Anmeld

11. oktober 2011

-Sigrid-

Haha jep, sukkervand ud af brystet sø det flyder!  

Jeg vågner nogle gange op og tror at kæresten har taget en spiller på min arm eller noget, hvorefter jeg opdager en stivnet sukkermasse fra brystet af og ned til albuen - så ja, normalt og gennemsigtigt

Anmeld

11. oktober 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Nyd det kun er om natten

Haha nice

Ammeindlæg er (næsten) min vigtigste beklædningsgenstand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.