Jeg har selv ADD og borderline + nogle andre småting og fobier... Har desuden 3 bonusbørn med henholdsvis ADHD (alle tre), borderline, autisme og én på vej til at udvikle psykopatisme... Yeps, et rent galehus når de er på besøg!
IKKE sjovt.
Det er super svært for mig at være til stede, når de er på besøg, fordi min ADD gør at jeg opfanger ALT, de foretager sig, hvilket ikke er så lidt endda, når de også har ADHD, samt generelt opfører sig temmeligt uregelmæssigt! Jeg kender alt for godt til at blive kørt helt ned af vilde børn! Og jeg sidder altid med en følelse af afmagt og dårlig samvittighed over konstant at skælde ud...
Derfor stiller jeg da ofte mig selv det store spørgsmål om jeg overhovedet selv skal have børn, men jeg håber på, at når det er mine egne børn, som jeg selv kan støbe fra bunden (og ikke andres, som jeg kun har indflydelse på hver anden weekend), at så vokser jeg med opgaven.
Og jeg er HELT sikker på, jeg kommer til at stå i samme situation, som du beskriver, jeg HÅBER bare at lyspunkterne overstråler de situationer, som er specielt vanskelige for personer som du og jeg. 
Må indrømme at jeg personligt i hverdagen trækker enormt meget på min forlovede, fordi han har langt større overskud end jeg har... Kan ikke lige se ud fra dit indlæg, om du har en kæreste eller om du er alene med børnene?