Her er lige lidt billeder af Lina... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Hold da op hvor dine piger ligner sin far!! Dem kan han sq ikke løbe fra  Dejlge ser de ud 

Synes du? Vi og familierne synes det modsatte... Jeg synes de ligner mig helt vildt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Mira0911

akskovmose skriver:

Hvor er hun fin :-)

Tak... 

Anmeld

13. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Synes du? Vi og familierne synes det modsatte... Jeg synes de ligner mig helt vildt... 

Ej hvor sjovt Jeg synes de ligner din mand heeelt vildt meget

Anmeld

13. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er hun bare sød.

Ja tiden går alt alt forstærk, igår var Naia 14 dag gammel, og en helt utrolig let lille pigen sover hele natten hun er nu selv begynd at vågne kl 3 for at spise, men hun sover lige så hurtig igen.

Og så er hun rigtig begynd at bruge arme og ben de køre rund hele tiden.

Tak søde.. 

Arme og ben køre også bare rundt her... Meeen det der med at sove om natten ved Lina ikke helt hvad er endnu... 

Anmeld

13. oktober 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Ej hvor sjovt Jeg synes de ligner din mand heeelt vildt meget

Thihi... Det er lidt skægt.. synes hagen er efter farmand... 

Anmeld

14. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Tak søde.. 

Arme og ben køre også bare rundt her... Meeen det der med at sove om natten ved Lina ikke helt hvad er endnu... 

Hvor må det altså være hårdt, vi har jo aldrig prøvet at have en nattebarn Nicklas sov jo også bare så godt fra dag et af.

I nat ammede jeg til nat da jeg gik i seng og så vågnede Naia først kl 4 for at spise og hun har så først spist her for 2 sek siden igen.

Anmeld

14. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor må det altså være hårdt, vi har jo aldrig prøvet at have en nattebarn Nicklas sov jo også bare så godt fra dag et af.

I nat ammede jeg til nat da jeg gik i seng og så vågnede Naia først kl 4 for at spise og hun har så først spist her for 2 sek siden igen.

Det er også hårdt... Nogle nætter køre det bare og andre ikke... I nat sov vi fra 2 til 5 og igen fra 6 til 9... Så har fået lidt mere søvn end normal... 

Lyder til Naia er dejlig nem...  Det er Lina også, bare ikke om natten altid.. 

Anmeld

14. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Det er også hårdt... Nogle nætter køre det bare og andre ikke... I nat sov vi fra 2 til 5 og igen fra 6 til 9... Så har fået lidt mere søvn end normal... 

Lyder til Naia er dejlig nem...  Det er Lina også, bare ikke om natten altid.. 

hun er også bare så dejlig let hun er en del oven her om formiddagen men så sover hun resten af dagen.

Anmeld

20. oktober 2011

maryjane

Hvor er dine børn bare søde

Anmeld

20. oktober 2011

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Som tiden går... Alt for hurtigt.. Hun er 1 måned gammel i næste uge...  Dejlig nem... Er begyndt ligeså stille at finde en rytme om natten så vi også får lidt søvn... 

Dejlig det er hun altså... 

Så her er lige nogle billeder af hende... Samt en stolt storesøster også... 

hej

ej hvor er det bare nogle gode billeder

man kan da vist godt se at de er søskene :d

hvor er julie blevet stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.