Øv og av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

businesstigger

Jeg lod mig overtale af min læge til at få en spiral for ca 6 mdr. Var lidt skeptisk over konceptet med at have noget fremmet op i mig permanent. Men jeg fik det.

Da jeg for et par mdr siden var til efter undersøgelse for et par mdr siden ku lægen ikke finde den. Øh godt så! Mig afsted til gynækolog. De var 2 der scannede mig og de sagde den ikke var i livmoderen så formentlig var den røget ud (Heldigvis var jeg heller ikke gravid).

For en sikkerhedsskyld fik jeg dog en henvisning til røntgen for at være helt sikker på at den var ude. Pga min fars død i sidste måned har jeg først været afsted til det i dag og mod al forventning viste røntgen undersøgelsen at spiralen ikke er røget ud. Så er altså den heldige vinder af en spiral der er i mig men ikke er i livmoderen. :-S Min læge ville få svar på røntgen senest torsdag hvor jeg så må høre hvad det betyder. Vil gætte på at jeg så skal have opereret den væk fra hvor end den så er. Men det forklarer da at jeg har haft lidt ondt i maven ... :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Mettemus

Ih for filan for noget rod! Så er der da vist ikke noget at sige til hvis du har haft ondt. Hvordan er den overhovedet kommet ud af livmoderen? Jeg forestiller mig at det er et lukket rum med kun en udgang, men det er måske forkert? Mon ikke de kan tage det med en kikkertoperation? Det heler heldigvis hurtigt! Kondolerer med din far. Var han syg og er du ok? Knus!

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

ej puha en oplevelse..

for helt stress over tanken om jeg skal have tjekket op på min i morgen

Anmeld

11. oktober 2011

businesstigger

Mettemus skriver:

Ih for filan for noget rod! Så er der da vist ikke noget at sige til hvis du har haft ondt. Hvordan er den overhovedet kommet ud af livmoderen? Jeg forestiller mig at det er et lukket rum med kun en udgang, men det er måske forkert? Mon ikke de kan tage det med en kikkertoperation? Det heler heldigvis hurtigt! Kondolerer med din far. Var han syg og er du ok? Knus!

Det er vist noget med at den ved opsætningen kan være røget igennem livmodervæggen, som så er helet efterfølgende. Men jeg aner det ikke. Håber jeg bliver klogere når jeg har snakket med lægen og at det kan klares nemt og hurtigt!

Tak! Det var både ventet og uventet. Han har levet et hårdt liv og har før været inde og ude af hospitalet hvor vi tænkte at nu var det nu, men det er jo stadig tidligt i en alder af 62. Jeg føler mig okay. Fik lov til at være der og holde ham i hånden da det skete og fik taget en god afsked med ham.

Anmeld

11. oktober 2011

businesstigger

Maja88 skriver:

ej puha en oplevelse..

for helt stress over tanken om jeg skal have tjekket op på min i morgen

Jeg måtte også synke en ekstra gang da lægen sagde at han ikke kunne se den. Troede jo bare det var et hurtigt rutine check ... Håber dit eftersyn går bedre!

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

businesstigger skriver:

Jeg måtte også synke en ekstra gang da lægen sagde at han ikke kunne se den. Troede jo bare det var et hurtigt rutine check ... Håber dit eftersyn går bedre!

ja kan jeg godt forstå og jeg har på fornemmelsen den er gone.. og er overfølsom overfor lugte-var jeg også i starten af sidste graviditet..

håber ikke jeg er gravid nu..

fik du ikke at vide hvor den var smuttet hen

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

businesstigger skriver:

ja kan jeg godt forstå og jeg har på fornemmelsen den er gone.. og er overfølsom overfor lugte-var jeg også i starten af sidste graviditet..

Anmeld

11. oktober 2011

piadas

Av av, øv for noget - det er ikke lige, det man regner med, når man får sådan en fætter op!

Jeg håber, den ikke er smuttet et sted hen, hvor den ikke sådan lige er til at fiske frem igen. Puha, det må føles som om, der er lang tid til torsdag.

Jeg krydser fingre for et positivt resultat (eller så positivt som det nu kan være).

Jeg er ked af at høre om din far. Det er aldrig sjovt at miste nogen og slet ikke sine forældre, men godt at høre, du var afklaret med det og fik mulighed for at sige farvel.

Anmeld

11. oktober 2011

AnneBJ

Det gør mig ondt at høre om din far!  Det er aldrig sjovt når nogen vi holder af skal herfra!

Og sikke noget med den spiral! Jeg håber den er "nem" at finde, og ikke mindst få ud... 

Anmeld

12. oktober 2011

businesstigger

Maja88 skriver:

Til røntgen ku jeg se at den sad omkring livmoderen men de to gynækologer har jo scannet livmoderen inde fra og sagt at den er ikke der. Så må vente at høre hvad lægen siger når han modtager røntgen billederne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.