giv mig et spark piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Clarasmor2010

har tabt 16,9 kg siden d. 13 juni men den sidste måned er jeg gået fuldstændig i stå. Mangler stadig 10kg. please piger få noget fornuft ind i hoved. Har mistet gnisten :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Mor til Mike

Clarasmor2010 skriver:

har tabt 16,9 kg siden d. 13 juni men den sidste måned er jeg gået fuldstændig i stå. Mangler stadig 10kg. please piger få noget fornuft ind i hoved. Har mistet gnisten :-(

Du kan godt! og tænk på hvor lækkert det vil være at kunne sige at du har smidt yderligere 10 kilo? og når du først trækker i noget nyt tøj der er præcis den størrelse du ønsker, eller når du skal på stranden og flashe din nye flotte krop! Du har jo allerede tabt dig 16 kilo, du kan sagtens klare 10 kilo mere. 

*Sender viljestyrke din vej*

Anmeld

12. oktober 2011

eElak

*LOOOOOS i røven!* ;-) 

Kender det udmærket selv - her er det dog vægten der driller mig...

Har du noget tøj i den størrelse du gerne vil være? Ellers så overvej at købe et par bukser, en jakke eller kjole som du bare VIL kunne være i om 10 kg... Det er motivation så det batter ;-) 

Anmeld

12. oktober 2011

malliebooh

Hvad har du gjort for at tabe så meget på forholdsvis kort tid?

Anmeld

12. oktober 2011

Clarasmor2010

Tak for nogle gode spark piger ;-) jeg har droppet alt sodavand, slik, junkfood også spiser jeg grov ris og pasta drikker masser vand også ingen brød :-)

Anmeld

12. oktober 2011

Malthesmoar

Clarasmor2010 skriver:

Tak for nogle gode spark piger ;-) jeg har droppet alt sodavand, slik, junkfood også spiser jeg grov ris og pasta drikker masser vand også ingen brød :-)

Totalt flot, godt gået

Bare jeg havde din vilje

Anmeld

12. oktober 2011

lilledittemor

Clarasmor2010 skriver:

Det kender jeg desværre godt.

Men hvor er det bare mega flot af dig!  Tænk at du kan faktisk nå at smide de ti kilo inden året er omme.. Så kan du starte 2012 som den kvinde du gerne vil være og tage alle med storm nytårsaften

Du kan evt. lave en opdatering herinde på baby.dk, for hver uge der går - hvor du skriver dit ugentlige vægtab, så bliver du holdt lidt i ørene Jeg skal nok holde øje med dig! Ved godt hvor svært det kan være med det sidste..

Glæder mig godt nok også til at kunne smide de baby kilo - det er sgu ikke sjovt..

Anmeld

12. oktober 2011

lilledittemor

Clarasmor2010 skriver:

Har du prøvet vægtvogterne? Der må du spise ALT hvad du har lyst til - det kommer jo bare an på mængderne Jeg ville slet ikke kunne det med at skære tingene fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.