? om baby.dk på mobilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

kirsti

når jeg bruger www.baby.dk på mobilen kan jeg ikke skrive indlæg og breve men jeg kan godt opdatere status f.eks.

jeg kan godt trykke opret indlæg men når jeg skal skrive noget tekst opstår problemet

er der andre der har det problem og ved hvad man skal gøre? skal der bruges en mobil version el?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
kirsti skriver:

når jeg bruger www.baby.dk på mobilen kan jeg ikke skrive indlæg og breve men jeg kan godt opdatere status f.eks.

jeg kan godt trykke opret indlæg men når jeg skal skrive noget tekst opstår problemet

er der andre der har det problem og ved hvad man skal gøre? skal der bruges en mobil version el?

hvis du vil have det, kan jeg lige bringe dit spørgsmål ind i staff

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

11. oktober 2011

Zeus

kirsti skriver:

Du skal, når du er på mobilen, gå ned og trykke på (skift til simpel tekstbehandling), før du begynder at skrive dit svar

Anmeld

11. oktober 2011

Mom2012

kirsti skriver:

Jeg har oplevet samme problem. 

Anmeld

11. oktober 2011

mth1987

Ved ikk om jeg har forstået det rigtigt. Men hvis du skal skriver herinde skal du slå den simple tekstbehandling fra/til (mener jeg det hedder) det står lige neden under boksen hvor man kan skrive

Anmeld

11. oktober 2011

kirsti

Jep nu virker det! Mange tak!

Anmeld

11. oktober 2011

kirsti

SussieThyssen skriver:

hvis du vil have det, kan jeg lige bringe dit spørgsmål ind i staff

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Det virker nu hvor jeg slog simpel tekstbehandling til

Anmeld

11. oktober 2011

SussieThyssen

kirsti skriver:

Det virker nu hvor jeg slog simpel tekstbehandling til

Det var da godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.