mens smerter, dårlig mave og en underlig følelse? s:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er det plukveer eller hvad er det? jeg er virkelig i tvivl.. Især fordi jeg har fået afvide jeg måske kan føde før termin.

Jeg føler jeg har dårlig mave, har den der fornemmelse, men alligevel har jeg det ikke.. Jeg har haft menstruation lignende smerter hele dagen, og en "stikken" i begge sider på nogle tidspunkter. Har også ondt helt oppe hvor babyhulen starter.. Er det plukveer, eller er det bare graviditets smerter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Er det plukveer eller hvad er det? jeg er virkelig i tvivl.. Især fordi jeg har fået afvide jeg måske kan føde før termin.

Jeg føler jeg har dårlig mave, har den der fornemmelse, men alligevel har jeg det ikke.. Jeg har haft menstruation lignende smerter hele dagen, og en "stikken" i begge sider på nogle tidspunkter. Har også ondt helt oppe hvor babyhulen starter.. Er det plukveer, eller er det bare graviditets smerter? 

altså det kunne godt lyde som ligment smerter? men jeg fik at vide måde man kunne mærke om man havde pluk veer var at maven blev helt hård... Og bliver den helt hård med faste jævenlige mellemrum og evt. forbundet med smerte kan det være veer, men hvis du er utryg så ring til fødegangen... hvor langt er du henne?

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

altså det kunne godt lyde som ligment smerter? men jeg fik at vide måde man kunne mærke om man havde pluk veer var at maven blev helt hård... Og bliver den helt hård med faste jævenlige mellemrum og evt. forbundet med smerte kan det være veer, men hvis du er utryg så ring til fødegangen... hvor langt er du henne?

Okay, har altid været i tvivl om de dumme plukveer .

Jeg er i uge 34, er rigtig nervøs for de mindste tegn for JM sagde ikke hvor tidligt jeg kunne gå i fødsel :/

Anmeld

12. oktober 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Okay, har altid været i tvivl om de dumme plukveer .

Jeg er i uge 34, er rigtig nervøs for de mindste tegn for JM sagde ikke hvor tidligt jeg kunne gå i fødsel :/

altså det kunne nemt bare være ligment smerter men hvis du er usikker eller i tvivl så ring altid og spøger jordmoderen eller fødegangen eller prøv at tag tid på det...

Anmeld

12. oktober 2011

modesty

Din mave (livmoder) bliver helt hård hvis det er plukveer. Hvis maven ikke bliver hård, er det ikke plukveer.

Anmeld

12. oktober 2011

MajseMaja

Anonym skriver:

Jeg blev først 100% sikker på hvad der var plukveer igår, er 40+2 idag. Jeg får sådan nogle stik/niv/jag/svien i skeden, samtidig med at maven bliver hård og det føles som om babyen er på vej gennem mave skindet og han strækker sig rundt.

Jeg havde haft en del plukveer på vej til jordemoder igår, og da jeg lagde mig op på briksen kunne hun mærke jeg havde en plukve.

Jeg har også haft rigtig mange menslignende smerter i flere uger.

Men ring til fødegangen hvis du er utryg, det er bedre at være på den sikre side og ikke gå og bekymre sig. De er der for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.