Så fik jeg mine billeder fra graviditets fotografering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

De er da gode netteh mus, synes også du ser ældre ud på dem

hahahaha!
ser jeg ældre ud ligefrem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

hahahaha!
ser jeg ældre ud ligefrem?

Synes lidt du ligner en "normal" 19 årig Du ligner en kommende mor og ikke en dulle ved ikke om det er formuleret rigtigt

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Synes lidt du ligner en "normal" 19 årig Du ligner en kommende mor og ikke en dulle ved ikke om det er formuleret rigtigt

synes andre 19 årige tænker på sprut og farver haha.
men dullen er forsvundet. Tror den indså at løbet fra kørt da jeg fik det første strækmærke og ikke kunne farve hår lige foreløbelig

Anmeld

11. oktober 2011

twinboys

dejlige billeder

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

twinboys skriver:

dejlige billeder

tusind tak

Anmeld

11. oktober 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

synes andre 19 årige tænker på sprut og farver haha.
men dullen er forsvundet. Tror den indså at løbet fra kørt da jeg fik det første strækmærke og ikke kunne farve hår lige foreløbelig

Nemlig

Du kan da stadig overfylde dig med make up (ikke fordi du gjorde det før, men vis du vil være dulle )

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Nemlig

Du kan da stadig overfylde dig med make up (ikke fordi du gjorde det før, men vis du vil være dulle )

hahaha. sagtens
men bruger faktisk ikke særlig meget make-up mere. har ikke købt noget i alt den tid jeg har været gravid, så tror snart det er på tide at forny en mascare eller to, eftersom de nok er blevet for gamle de fleste af dem

Anmeld

11. oktober 2011

Nina Amelia

Ej nej nej nej!!!

Du har jo helt misforstået! Du er virkelig flot gravid! -De 20 ekstra kilo har fordelt sig temmelig flot må man sige. -Og 20 kilo er ingenting, bare vent -en stor del ryger bare på den første uge uden af du gør noget som helst!

Anmeld

11. oktober 2011

Gaia

Nogle meget meget flotte billeder

Anmeld

11. oktober 2011

Anette&Sophia

Nina Amelia skriver:

Ej nej nej nej!!!

Du har jo helt misforstået! Du er virkelig flot gravid! -De 20 ekstra kilo har fordelt sig temmelig flot må man sige. -Og 20 kilo er ingenting, bare vent -en stor del ryger bare på den første uge uden af du gør noget som helst!

tusind tak!
det var sødt sagt.
jeg håber virkelig også at de 20 smutter hurtigt. - jeg skal ikke bruge dem til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.